Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:23:10 GMT

شناسایی ۷۲۹ کرونایی جدید در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۲۱۰

شناسایی ۷۲۹ کرونایی جدید در خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، طی ۲۴ ساعت گدشته تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، طی ۲۴ ساعت گدشته تعداد ۷۹۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تجمعات گسترده روزهای منتهی به عید فطر، این افزایش آمار  کاملا قابل پیش‌بینی بود.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: از مجموع ۷۹۲ بیمار جدید، ۶۶۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۰ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این تعداد کل مبتلایان به ۱۷ هزار و ۴۲۴ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و با تلاش مدافعان سلامت مردم، ۱۶۰۰۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان‌پور بیان کرد: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۴ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۱۰ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۳ مورد بوده است و تعداد کل فوت شدگان ناشی از کرونا ۶۳۰ نفر می‌باشد.

وی افزود: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام میگردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز عید فطر شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان