Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ طبق آخرین آمار ارائه شده توسط Randstad workmonitor، از میان 34 کشور مورد بررسی، هندی‌ها بالاترین و ژاپنی‌ها کمترین میزان رضایت شغلی در جهان را دارند.  بر اساس این آمار تنها 42 درصد از ژاپنی‌ها اظهار داشتند که از شغل خود راضی هستند و از طرفی 21درصد نیز ابراز نارضایتی کردند که به ترتیب پایین‌ترین و بالاترین نتایج در این زمینه را نصیب خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که عدم رضایت شغلی می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد و در خصوص ماهیت بسیار سخت فرهنگ کار ژاپنی به وفور گفته شده است، یک محیط کار نامناسب نیز به ناراضی بودن کمک می‌کند. قانون جدیدی که روز دوشنبه به مرحله اجرا گذاشته شد، اکنون با هدف محافظت از کارکنان در برابر سوء استفاده و زورگیری بنا نهاده شده است.

اشاره گسترده به سوء استفاده فیزیکی در این قانون، مشکلات جدی آزار و اذیت در محیط کار که همچنان در کشور پابرجاست را برجسته کرده است. در حال حاضر ناخشنودی کارکنان ژاپنی تقریبا به یک نماد در بررسی‌های بین‌المللی در خصوص محل کار تبدیل شده است. طبق بررسی Randstad، ژاپنی‌ها همچنین کمترین انتظار برای افزایش حقوق یا پاداش دارند.

در نمودار ارائه شده، میزان رضایت شغلی در کشورهای منتخب جهان را مشاهده می‌کنید؛

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزار و اذیت رضایت شغلی هندی ها ژاپنی ها رضایت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر