Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد،  احمد یزدان‌پناه اظهار کرد: کلان شهر مشهد از سال‌های گذشته تاکنون و بویژه در فصول سرد سال دچار مشکل تامین گاز بوده است، بطوریکه در این زمان شبکه داخلی شهر دچار افت فشار شده و امکان تامین گاز بخش‌های مهم مصرفی «خانگی، صنایع، نیروگاهی» بصورت مستمر وجود ندارد و در برخی موارد قطعی گاز بالاجبار بویژه در بخش‌های صنعت اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: از جهت دیگر با توجه به اینکه تامین گاز مشهد از طریق یک خط انجام می‌شود از منظر پدافند غیرعامل همواره شهر مشهد دچار مشکل بوده است، لذا با پیگیری انجام شده خوشبختانه اجرای خط انتقال خطوط گاز مشهد به خط سراسری 48 اینچ پارچین سنگ بست با اعتبار شش هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شرکت ملی گاز ایران به تصویب رسید و ان‌شاء‌الله بزودی عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خراسان رضوی شرکت ملی گاز مشهد خط انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد به‌عنوان یکی از طرح‌های پیشران حوزه اقتصادی، ورزشی و گردشگری گفت: این طرح یک صنعت تجاری خواهد بود.
احمد راستینه افزود: ارتفاع بالای این استان از سطح دریا و هوای خنک در تابستان شرایط را برای پرورش اسب مطلوب کرده است.
وی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع پرورش اسب شهرکرد زمینه اشتغال‌زایی ۴۰۰ نفر به‌طور مستقیم و هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.
رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع پرورش اسب شهرکرد ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند که تا کنون نیمی از آن تامین شده است.
رئیس شرکت تعاونی مجتمع پرورش اسب شهرکرد هم گفت: این طرح در مجموع ۳۰ هکتار مساحت دارد که ۱۰۰ پرورش دهنده حرفه‌ای اسب در آن مستقر می‌شوند.
امینی فر افزود: در طرح این مجتمع هتل، فضای سبز، کافه رستوران، میدان‌های پرش و سرعت، کلینیک دامپزشکی و واحد‌های پرورش اسب پیش بینی شده است.
وی گفت: این مجتمع پس از بهره برداری مهمترین جایگاه تمرین هوازی اسب‌های ایران خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز طرح سراسری فرهنگ سازی برخورد با وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث
  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند