Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:34:49 GMT

رسمی؛ تصویب قانون 5 تعویض در لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۷۵۹

رسمی؛ تصویب قانون 5 تعویض در لیگ برتر انگلیس

در 9 هفته باقیمانده از لیگ برتر انگلیس، تیم ها مجاز به انجام 5 تعویض و نیز استفاده از 9 بازیکن روی نیمکت خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلی سه ماهه رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرار است این رقابت ها از دو هفته دیگر(28 خرداد) آغاز شود و مدیران تیم های حاضر در این رقابت ها، امروز در مورد چگونگی شروع دوباره این بازی ها، جلسه ای برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قرار بود در مورد افزایش تعداد تعویضی ها از سه به پنج نیز در این جلسه بحث و گفت و گو شود.

در واقع تعطیلی سه ماهه رقابت ها و محدودیت تمرینات تیم ها، باعث نگرانی های زیادی برای مربیان شده و آنها به دنبال تمهیداتی بودند تا احتمال مصدومیت بازیکنان را کاهش بدهند.

 

 

 

 

پیش از همه، باشگاه چلسی بود که پیشنهاد افزایش تعویضی ها و نیز تعداد بازیکنان ذخیره از 7 به 9 را مطرح کرد.

در جلسه امروز باشگاه ها و اتحادیه، رای اکثریت بر این شد که تعداد تعویضی ها در 9 هفته باقیمانده تا پایان فصل از سه به پنج افزایش یابد و تیم ها مجاز خواهند بود تا از 9 بازیکن روی نیمکت استفاده کنند. به این ترتیب، فهرست هر تیم از 18 به 20 بازیکن در هر دیدار افزایش پیدا می کند.

این طرح هم اکنون در بوندسلیگا در حال اجراست و لالیگا و سری آ ایتالیا نیز ان را اجرایی خواهند کرد.

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال