Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:54:12 GMT

وقوع ۲ مورد سقوط از ارتفاع در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۰۷۴

وقوع ۲ مورد سقوط از ارتفاع در شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمد خانی مدیر عامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ساعت ۷:۲۰ بامداد پنج‌شنبه سقوط از ارتفاع در محور شاهرود - دامغان فرعی روستای دهملا (کوه‌های بیدک) به هلال احمر گزارش شد، گفت: در این حادثه شش نفر از امدادرسانان پایگاه هلال احمر جنگل ابر به محل حادثه اعزام و عملیات ساعت ۱۱:۳۵ با انتقال مصدوم خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ساعت ۱۰ بامداد نیز سقوط از ارتفاع یک نفر واقع در آبشار آلوچال جنگل ابر شاهرود به پایگاه هلال احمر خرقانی گزارش شد که با حضور به موقع سه نفر از امدادرسانان عملیات با امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده ساعت ۱۴:۴۵ خاتمه یافت.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در تعطیلات عید فطر امسال نیز یک مورد سقوط از ارتفاع و امدادرسانی شکستگی مچ پا در همین محدوده آبشار آلوچال جنگل ابر انجام شد، ابراز داشت: از طبیعت گردان‌ها و طبیعت دوستان تقاضا می‌شود حتماً در سفر‌های خود از کفش و کوله مناسب استفاده کنند و حتماً قبل از سفر افرادی که قادر به صعود از ارتفاعات نیستند توجیه شوند.

محمد خانی در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین حوادث جاده‌ای نیز تصادف پراید و سمند روز چهارشنبه در ساعت ۰۹:۳۲ کیلومتر هفت محور فولاد محله به کیاسر بود که این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت که عملیات ساعت ۱۴:۱۰ با انتقال دو مصدوم توسط هلال احمر و پنج نفر توسط اورژانس پایان یافت.

او تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات از هموطنان تقاضا می‌شود سفر خود را به ساعات آخر روز جمعه موکول نکنند و در صورت داشتن احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً از ادامه مسیر صرف نظر و استراحت کنند تا عجله و شتاب در رسیدن به مقصد حادثه تلخ و جبران ناپذیر برای خود و دیگران به دنبال نداشته باشد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر تصادفات جاده ای حوادث رانندگی سقوط از ارتفاع سقوط از ارتفاع هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید