Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر از ۷۴۸ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور در ۲۱۶ پایگاه مستقر در شهرهای کم‌خطر این مراسم عبادی- سیاسی برگزار می‌شود.

کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا امروز (پنجشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و چند موضوع در زمینه بازگشایی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم‌گیری در جلسه ستاد ملی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع برگزاری نمازهای جمعه در شهرهای با وضعیت زرد و سفید نیز بررسی و اعلام شد در حال حاضر از ۷۴۸ پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور در ۲۱۶ پایگاه مستقر در شهرهای کم‌خطر این مراسم عبادی- سیاسی برگزار می‌شود و گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری نماز جمعه شهرهای سفید تا حد قابل قبولی رعایت شده است. به همین جهت در این جلسه مقرر شد کمیته‌های مرتبط برای برگزاری نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط یا زرد پیشنهادهای خود را به جلسات آینده ستاد ملی ارائه کنند.

در این جلسه همچنین موضوع بازگشایی و فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری مطرح و به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد فعالیت‌های سینماها، کنسرت‌های موسیقی و مراکز هنری تا پایان خرداد تعیین تکلیف شود و بر این اساس همه آموزشگاه‌های موسیقی و زبان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط خود را بررسی و در صورتی که واجد شرایط فعالیت منطبق با دستورالعمل‌های بهداشتی باشند، آغاز به کار نمایند.

در این جلسه مقرر شد فعالیت کلاس‌های آموزش قرآن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و بازگشایی مهدهای کودک و تصمیم‌گیری در این زمینه به جلسه بعدی موکول شد./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟