Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا،به مناسبت بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی وشهدای قیام خونین ۱۵خردادماه وهمچنین بزرگداشت شهدای ناوچه کنارک ،مراسمی در قالب محفل انس با قرآن وشهدابا تلاوت قاری بین المللی کشور استاد سید مصطفی حسینی بصورت زنده از صفحه اینیستاگرام مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید جواد نجاتی نژاد مدیر عقیدتی سیاسی منطقه سوم نبوت نداجا درسخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام وشهدای والامقام این آب وخاک،با اشاره به ابعاد شخصیتی امام (ره) با بیان اینکه ما در طول تاریخ علما و قیام‌های زیادی داشته ایم، عنوان کرد: شیعیان قیام‌های فراوانی در طول تاریخ داشته اند اما قیام امام (ره) تفاوت زیادی با این قیام‌ها دارد.

نجاتی نژاد دربخشی دیگر به جایگاه اخلاق فردی و اجتماعی امام (ره) پرداخت وعنوان کرد: اخلاق عملی امام (ره) دنیا را در بر گرفت، امام خمینی استکبار ستیز و دشمن شناس بودند، ایشان در مقابل بی عدالتی‌ها مقاومت کردند.

او  با اشاره به ساده زیستی امام (ره) بیان کرد: این ویژگی ایشان بهترین الگو برای همه بشریت است، وی با شجاعت در مقابل همه ابرقدرت‌های دنیا ایستاد و با اطمینان فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

در ادامه قاریان نوجوان منطقه به اجرای سرود های حماسی و مذهبی پرداختند و حسن ختام برنامه تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران دروصف شهداو سوره مبارکه فجر توسط قاری ممتاز وبین المللی کشور استاد سید مصطفی حسینی بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش سالگرد ارتحال امام بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری این امام همام و شانزدهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراه بود.

کد خبر 6096494

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین