Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ماموریت غیرممکن ۷» کار فیلمبرداری‌اش را که برای شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از سپتامبر (شهریور) دوباره از سر می‌گیرد و ابتدا هم به سراغ صحنه‌های بیرونی می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، سیمون پگ بازیگر که در فیلم «ماموریت غیرممکن» در نقش بنجی دان بازی کرده گفته است برنامه‌ریزی این است که از سپتامبر کار فیلمبرداری شروع شود و اول هم صحنه‌های بیرونی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بدیهی است اقدامات احتیاطی هم رعایت می‌شود.

این بازیگر بریتانیایی که در فیلم در دست اکران «وراثت» بازی کرده و اخیراً با فیلم «پسرها» در آمازون دیده شده به شوخی گفت: احتمالاً صحنه‌های بزن و بکش هم باید بافاصله یک متر و نیم از همدیگر گرفته شود.

با این حال وی درباره تدارکاتی که برای از سر گرفتن این فیلم اکشن وجود دارد، گفت: نمی‌دانم وضعیت انجام تست چطوری است یا برایش چطور برنامه‌ریزی شده و آیا می‌توانند به طور مرتب از همه تست بگیرند، اما وی تاکید کرد که حتماً سلامت افراد درگیر در پروژه کنترل می‌شود.

از سر گرفته شدن فیلمبرداری فیلم بزرگی مانند «ماموریت غیرممکن ۷» با گروه عظیم خدمه ساخت فیلم، بازیگران و در لوکیشن‌های مختلف، یک پیشرفت بزرگ برای صنعت جهانی فیلم است که با شیوع کرونا، کاملاً متوقف شده بود.

تامی گورملی دستیار اول کارگردان این فیلم نیز در گفت‌وگویی رادیویی با بی‌بی‌سی تایید کرده که کار فیلمبرداری از سپتامبر شروع می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که طبق برنامه بتوانند در کشور‌هایی که قصد داشتند، فیلمبرداری کند؛ البته بخش بزرگی از فیلم در بریتانیا و در استودیو انجام می‌شود.

وی گفت اطمینان دارد این فیلم که محصولی از پارامونت است بتواند به هدف‌هایی که برای فیلمبرداری تعیین کرده و از سپتامبر تا آوریل / می (فروردین / اردیبهشت) آینده ادامه می‌یابد، دست یابد.

کار تولید این فیلم با بازی تام کروز در اواخر ماه فوریه و اندکی پیش از آنکه فیلمبرداری در ایتالیا شروع شود، به دلیل شیوع کرونا متوقف شد.

گورملی توضیح داد که اگر طبق پروتکل‌ها پیش بروند و موارد را با دقت تجزیه و تحلیل کنند، می‌توان دوباره به کار ادامه داد. وی تاکید کرد: طبیعی است بعضی وقت‌ها با چالش‌های بزرگی روبه‌رو شویم، زیرا صحنه‌های بدل‌کاری یا صحنه‌های با جمعیت زیاد نمی‌تواند در «ماموریت غیرممکن» وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به صحنه‌ای از فیلم «سفر ستاره‌ای» که چند سال پیش در یک کارخانه عظیم مواد غذایی گرفته شد و مجبور بودند همه نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت ما عادت کرده‌ایم در شرایط ویژه و لوکیشن‌های خاص کار کنیم و اگر از اساس همه چیز با دقت رعایت شود، می‌شود با هر چیزی مقابله کرد.

وی یک روز پس از آن در این مصاحبه حاضر شد که کمیسیون فیلم بریتانیا پروتکل تولید با امنیت در برابر ویروس کرونا را منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماموریت غیرممکن تام کروز بیماری کرونا ویروس کرونا ماموریت غیرممکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد

ماموریت پیشگامانه آب و هوای کلاودست(CloudSat) ناسا پس از نزدیک به ۱۸ سال فعالیت پربار در مدار زمین به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، این ماهواره که در ماه آوریل ۲۰۰۶ پرتاب شد، اولین کاوش جهانی از ویژگی‌های ابرها را انجام داد.

به نقل از اسپیس، آژانس فضایی ناسا به تازگی این ماهواره را که در ماه آوریل سال ۲۰۰۶ در یک مأموریت برنامه‌ریزی شده ۲۲ ماهه برای مطالعه ساختار و ترکیب ابرها به فضا پرتاب شده بود، از کار انداخت.

مقامات ناسا نوشتند: همانطور که برنامه‌ریزی شده بود، فضاپیمای ما که به پایان عمر خود رسیده بود و دیگر قادر به انجام مشاهدات منظم نبود، ماه گذشته در مداری قرار گرفت که به متلاشی شدن نهایی آن در جو منجر می‌شود.

به گفته ناسا، کلاودست(CloudSat) ابزار قدرتمندی به نام رادار پروفایل ابری را حمل می‌کرد که اولین رادار با طول موج ۹۴ گیگاهرتز بود که تا به حال در فضا پرواز کرده است.

مقامات ناسا در مورد این ابزار نوشتند: رادار هزار برابر حساس‌تر از رادارهای هواشناسی معمولی زمینی بود و دید جدیدی از ابرها فراهم کرد که نه به عنوان تصاویر صاف روی صفحه، بلکه به صورت تکه‌های سه بعدی از جو که با یخ و باران پر شده است، بودند.

مشاهدات کلاودست به دانشمندان کمک کرد تا درک بهتری از ابرها در مقیاس جهانی داشته باشند و همچنین در مورد اینکه آنها چگونه به گرم و خنک شدن جو و سطح زمین کمک می‌کنند، بیشتر بیاموزند.

به گفته مقامات ناسا، این ماهواره همچنین بر فراز طوفان‌هایی مانند ماریا، هاروی و سندی پرواز کرد و داده‌هایی را جمع‌آوری کرد که درکی را در مورد چگونگی رشد و تشدید چنین طوفان‌های قدرتمندی ایجاد کرد. ابزار رادار پروفایل ابری در دسامبر ۲۰۲۳ خاموش شد و زمینه را برای از کار انداختن ماهواره در ماه گذشته و مانور کاهش مدار آن فراهم کرد.

کلاودست با ماهواره خواهر خود، به نام کالیپسو(CALIPSO) که نزدیک به ۱۸ سال پیش به مدار مشابه برادرش پرتاب شد، به طور هماهنگ کار کرد.

کالیپسو از لیدار برای مطالعه جو زمین، پرتاب لیزر از ابرها و ذرات موجود در هوا برای استنباط اطلاعات در مورد پوسته مه آلود سیاره ما استفاده کرد. ردپای همپوشانی رادار-لیدار این دو ماهواره، ساختار عمودی جو را برای مطالعه ابرهای نازک و ضخیم، و همچنین لایه‌های ذرات معلق در هوا مانند گرد و غبار، نمک دریا، خاکستر و دوده که می‌توانند بر تشکیل ابرها تأثیر بگذارند، آشکار کرد.

کالیپسو، تلاش مشترک ناسا و آژانس فضایی فرانسه، به طور باورنکردنی عمر طولانی داشت. در ماه اوت سال گذشته این ماهواره نیز از رده خارج شد. اما خروج کلاودست و کالیپسو از صحنه به این معنی نیست که ناسا عرصه رصد زمین را خالی کرده است. انواع ماهواره‌های این آژانس در حال مطالعه سیاره مادری ما هستند و ماهواره قدرتمند جدیدی نیز به تازگی در ماه فوریه پرتاب شده است.

به گفته اعضای تیم ماموریت، این ماهواره جدید که پیس(PACE) نام دارد، به مطالعه زیست‌شناسی اقیانوس‌های زمین با جزئیات بی‌سابقه‌ کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی به اقامتگاهشان در فضا رسیدند
  • ۳ فضانورد چینی به سمت ایستگاه فضایی چین رفتند
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!