Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرنگار عربستانی ادعا کرده که درصورت لغو لیگ های داخلی کشورها، تیم های آن کشور نمی توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.
به گزارش آریا، به نظر می رسد در صورت لغو لیگ های داخلی یک کشور، تیم های آن لیگ از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد. عاید العلیوی، خبرنگار عربستانی در خصوص لغو احتمالی لیگ ها توضیحاتی را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد تلاش های کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این است که لیگ های داخلی کشورها در شرایط بهداشتی ادامه پیدا کند.
در همین خصوص عاید العلیوی توئیتی را منتشر کرده و نوشته است: در صورتی که لیگ یک کشور لغو شود، تیم‌ های آن کشور مستقیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.
حالا ادعای خبرنگار عربستانی درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا در صورت لغو لیگ‌ های داخلی، با واکنش های زیادی همراه بوده است. سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در خصوص این موضوع گفت:
چنین مسئله‌ای در جلسه مطرح نشد اما می‌دانیم که بحث لیگ قهرمانان شروع می‌شود کشورهای رقیب سعی می‌کنند از طریق رسانه‌های سمت خودشان فضایی را ایجاد کنند که یک اتمسفر فشار برای تیم‌های رقیب باشد. من فکر می‌کنم این موضوع یک موج رسانه‌ای است اما بعضاً این موارد منجر به تصمیماتی شده که مورد خوشایند ما نبوده است مانند از دست دادن میزبانی ایران در مرحله گروهی مسابقات. این نگرانی وجود دارد که امیدواریم با یک همت مشترک که همیشه تیم‌های داخلی و مسئولین داشته‌اند، با کنترل‌ رسانه‌های باشگاه و سخنانی که بیان می‌شود فضای داخلی را در قبال اجرای فعالیت‌های ورزشی‌مان ناتوان جلوه ندهند که احیاناً مورد دستاویز رسانه‌های خارجی قرار بگیرد.  
سهیل مهدی در ادامه گفت:
واقعیت این است که همواره ما در مصاحبه‌های‌مان مواردی مطرح می‌شود که توسط تمامی رسانه‌های دنیا و به خصوص آسیا رصد می‌شود. چه در بحث برگزاری مسابقات بین المللی و چه در بحث مجوزی حرفه‌ای همیشه این مشکل را داشته‌ایم که اخبارمان منتشر شده است.
غلامرضا بهروان هم چنین به این نکته در مصاحبه هایش اشاره کرده بود توصیه فیفا برگزاری بازی های لیگ با کمک دولت بوده اما هیچ کشوری را مجبور نکرد به طور حتم لیگ را ادامه دهد. کما اینکه در بسیاری از کشورهای اروپایی لیگ برتر تعطیل شد. اما نقطه اشتراک همه کشورهایی که لیگ خود را تعطیل کردند تعیین چهره تیم قهرمان بوده و جدول لیگ هیچ کشوری پاک نشده است. و این به خاطر معرفی باشگاه های برتر برای حضور در بازی های بین المللی است. به واقع اگر در آسیا و مشخصا در ایران لیگ برتر در این برهه از زمان تعطیل شود سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا سوخت نخواهد شد. تنها فدراسیون فوتبال ملزم است سهمیه 2+2 فوتبال ایران در سال 2020 را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.
برگزاری لیگ یا اعلام تعطیلی آن از وظایف فدراسیون فوتبال است و فیفا و هم چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ کشوری را در شرایط شیوع کرونا برای برگزاری بازی های باقی مانده لیگ تحت فشار قرار نداده اند و طبیعتا ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. مشاور سازمان لیگ پیش تر در پاسخ به این سوال که اگر لیگ برتر همین جا تمام شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ به خبرنگار ما گفت: « ما باید تلاش کنیم که بازی ها را در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم و اگر موفق به انجام این کار نشویم باید چهار نماینده به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معرفی نماییم.»
او هم چنین در خصوص ساز و کار تعیین این تیم ها هم گفته بود که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال باید در این باره نشست برگزار کنند و با گرفتن نقطه نظرات باشگاه ها به جمع بندی نهایی برای انتخاب چهار تیم برتر برسند که یکی از راه ها استناد به جدول فعلی بازی ها است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبرنگار عربستانی لیگ قهرمانان موج رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا خبرنگار عربستانی هیچ کشوری بازی ها لیگ ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست

خبرگزاری تسنیم در مطلبی به ادعای اسرائیل درباره ی ترور یک نیروی وابسته به سپاه واکنش نشان داد.

این خبرگزاری نوشت: برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آن‌ها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است، این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آن‌ها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا