Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:05:57 GMT

کرونا گریبان ۵۲ آتش‌نشان اهوازی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۴۵۲

کرونا گریبان ۵۲ آتش‌نشان اهوازی را گرفت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ابتلا ۵۲ آتش‌نشان اهوازی به ویروس کرونا گفت: ۵ نفر از آن‌ها در جریان عملیات‌های ۷ روز گذشته دچار این بیماری شده‌اند.

او بیان داشت: در این روز‌ها عملیات‌های سازمان آتش نشانی بیشتر شده و نیرو‌های آتش نشان بیشتر از ماه‌های گذشته در معرض ابتلا به کرونا ویروس قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهار کرد: پیش از این نیز ۱۹ نفر از پرسنل یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی که یکی از نیرو‌های آن به کرونا مبتلا شده بود، برای آزمایش به بیمارستان رازی معرفی شدند که آزمایش یکی از آن‌ها مثبت اعلام شد، همچنین تست کرونای یک آتش نشان دیگر ۲۲ اردیبهشت ماه مثبت اعلام گردید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه نیرو‌های آتش نشان باوجود تمامی خطرات احتمالی ناشی از حوادث و ویروس کرونا همواره برای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اذعان داشت: باتوجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال بروز حوادث ناشی از اتصال برق، ایستگاه‌های آتش نشانی اهواز جهت خدمت رسانی از آمادگی بالایی برخوردارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آتش نشان اهوازی آتش نشان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی