Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی امیری سرپرست معاونت مرکز اورژانس استان گفت: ظهر روز پنجشنبه ١٥ خرداد آمبولانس پایگاه اورژانس آقابابا برای نجات جوان ٢٧ ساله‌ای از توابع بخش کوهین که دچار مارگزیدگی شده بود، اعزام شد.

امیری افزود: نیرو‌های اورژانس پس از حاضر شدن بر بالین مصدوم، سریعا اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند، اما با توجه به صعب العبور بودن مسیر برای انتقال مصدوم به بیمارستان از اورژانس هوایی استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مصدوم با حال مطلوب به پد فرود بیمارستان ولایت رسانده و از آنجا با آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا منتقل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس هوایی اورژانس قزوین امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم