Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن شعبانی، جمعه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: ۱۳ کیلومتر از باند دوم بزرگراه جهرم به لار حد فاصل بلوار رهبری تا کارخانه الکل جهرم با نصب علائم و خط‌کشی‌های جاده‌ای از امروز (شانزدهم خرداد ۹۹) زیر بار ترافیک رفت.

وی اظهار داشت: قطعه دوم و سوم بزرگراه جهرم به لار نیز در محدوده شهرستان جهرم در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی بیان کرد: همچنین عملیات احداث قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر و قطعه سوم به طول ۱۳ کیلومتر از بزرگراه جهرم به لار نیز در محدوده شهرستان جهرم در دست اجراست.

به گفته وی، قطعه فوق، بخشی از قطعه سوم بزرگراه جهرم - لار – بندرعباس است و به اسکله شهید رجایی در استان هرمزگان متصل می‌شود و قرار است با همکاری بخش خصوصی و نیمه دولتی اجرایی شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جهرم گفت: طول مسیر بزرگراه جهرم - لار - بندرعباس که هم اینک قطعه اول آن در دست احداث است، در مجموع ۱۵۷کیلومتر است که از این میزان ۵۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان جهرم قرار دارد.

شعبانی ادامه دادد: قطعه‌ دوم این بزرگراه نیز به طول ۲۵ کیلومتر، با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۰ میلیارد اعتبار در حال ساخت است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی جهرم لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی جهرم لارستان فارس وزارت راه و شهرسازی جهرم لارستان فارس شهرستان جهرم بزرگراه جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین