Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@12:59:53 GMT

مشهورترین کچل‌های تاریخ فوتبال +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۳۸۱

مشهورترین کچل‌های تاریخ فوتبال +تصاویر

داشتن موی زیبا و خوش حالت، یکی از عوامل اصلی زیبایی چهره، جذابیت و افزایش اعتماد به نفس افراد است. ریزش مو، آن‌هم در جوانی، برای افرادی که به این مسئله دچار هستند، قطعا خبر خوبی نیست، اما در دنیای فوتبال، بازیکنانی بوده‌اند که بدون داشتن مو، توانسته‌اند بازهم جذاب و کاریزماتیک باشند. حتی برخی از اهالی فوتبال، در دوران کچلی، جذاب‌تر از وقتی شدند که مو داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  روبرتو کارلوس

روبرتو کارلوس، مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید را همیشه با سری طاس و بدون مو به یاد می‌آوریم، اما او در ابتدای دوران فوتبالش، مو‌هایی فر داشت.

  هنریک لارسن

مهاجم سابق تیم ملی سوئد در دوران نوجوانی و جوانی، مو‌هایی بسیار بلند و بافته داشت، اما از ریزش مو در امان نماند و در اواخر دوران بازی اش کاملا کچل شد.

  خوان سباستین ورون

هافبک سابق تیم ملی آرژانتین که سابقه بازی در تیم‌های لاتزیو، اینتر، چلسی و منچستریونایتد را دارد، یکی دیگر از بازیکنانی است که او را همواره با سری کاملا کچل به یاد داریم.

  آندرس اینیستا

هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در جوانی مو‌های کم پشتی داشت و رفته رفته دچار ریزش مو شد. حالا این بازیکن پرافتخار و بااخلاق تقریبا به صورت کامل کچل شده است.

  پیرلوئیجی کولینا

شاید بتوان گفت کولینای ایتالیایی، بهترین و مشهورترین داور تاریخ است، اما یکی از دلایل شهرت او علاوه بر داوری خوبش، طاس بودن سرش است. کولینا به دلیل اختلالاتی خاص، تمام مو‌های سرش را از دست داد. همچنین می‌توان گفت کچل بودن کولینا، یکی از دلایل پرستیژ بالای او بود که بازیکنان از این طریق، از وی حساب می‌بردند.

  کیلیان ام باپه

کیلیان ام باپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن و فرانسه از کودکی تاکنون، همواره سری تراشیده داشته و شاید بتوان گفت که جوان‌ترین ستاره مشهور دنیای فوتبال است که مو ندارد.

  کریم بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از زمان نوجوانی و دوران حضورش در المپیک لیون تاکنون، همواره سری تراشیده یا مو‌هایی بسیار کم پشت داشته است و یکی از معروف‌ترین بازیکنانی است که سری تراشیده دارد.

  زین الدین زیدان

قطعا اولین نامی از یک فوتبالیست کچل به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، نام زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه است. زیدان در دوران حضورش در بوردو و ابتدای دورانش در یوونتوس، مو داشت، اما کم کم دچار ریزش مو شد و تصمیم گرفت سرش را کاملا بتراشد. حالا اکثر افراد، زین الدین زیدان را در حالت فعلی‌اش و بدون مو تصور می‌کنند. زیدان در دوران مربیگری نیز همچنان همان شکل و شمایل همیشگی‌اش را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دنیای فوتبال فوتبالیست کریم بنزما کیلیان ام باپه زین الدین زیدان زین الدین زیدان ریزش مو پارسی خبر ریزش مو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏

به گزارش "ورزش سه"، رباح ماجر بزرگترین ستاره تاریخ فوتبال ‏الجزایر است، کسی که تیم ملی کشورش را برای اولین بار در تاریخ به ‏قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا رساند. اما عمده شهرت او به دلیل ‏دیگری است. ‏

ماجر علاوه بر کشورش الجزایر در سراسر دنیا مشهور است و این ‏شهرت را مدیون گلی است که با ضربه‌ای خاص به ثمر رساند. ‏ضربه‌ای که سال‌ها بعد همچنان به عنوان "ضربه رباح ماجری" معروف ‏است. ‏

این گل تاریخی در دیدار پورتو و بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ 1987 ‏توسط او به ثمر رسید. رباح ماجر که پیراهن پورتو را به تن داشت با ‏ضربه خاصش دروازه ژان ماری فاف، دروازه‌بان بلژیکی بایرن را باز کرد ‏تا نامش برای همیشه در تاریخ فوتبال ثبت شود. ‏

ماجرا امروز بعد از مدت‌ها مقابل رسانه‌ها ایستاد و صبحت‌هایی ‏جنجالی مطرح کرد. حرف‌هایی که بدون شک هواداران مسی و آرژانتین ‏را ناراضی خواهد کرد. ‏

اسطوره الجزایری در این مصاحبه در پاسخ به اینکه چه کسی ‏شایسته توپ طلای امسال است گفت: "بدون شک امباپه. او در پاری ‏سن ژرمن فوق‌العاده کار کرده و به خصوص در این فصل نتایجی که ‏گرفته بی‌نظیر بوده. عملکرد او چه در پی‌اس‌جی و چه در تیم ملی ‏فرانسه آنقدر درخشان است که حتما کسی جز او نمی‌تواند شایسته ‏توپ طلا باشد. به نظرم وقت آن رسیده بود که امباپه راهی رئال ‏مادرید شود و من معتقدم این بهترین تصمیم ممکن بود". ‏

بخش جنجالی صحبت‌های رباح ماجر به پاسخ او به این سوال ‏برمی‌گشت: لیونل مسی را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانی؟ اسطوره ‏الجزایری گفت: "هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند بگوید که از عملکرد ‏درخشان این ستاره آرژانتینی در دو دهه گذشته تحت تاثیر قرار ‏نگرفته. من می‌دانم که مسی یک اسطوره است. ولی شخصا معتقدم ‏که او بهترین تاریخ نیست. اگر مسی را با هموطنش دیه‌گو مارادونا و ‏یوهان کرویف هلندی مقایسه کنید من معتقدم که آنها از مسی بهتر ‏بودند. به خصوص کرویف که به نظر من قله غیر قابل دسترس ‏خلاقیت در فوتبال است". ‏

دیگر خبرها

  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟