Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شبکه خبری الحدث مدعی شد یک فروند کشتی ایران در آب‌های عراق غرق شده است.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند یک کشتی ایران به نام بهبهان در کانال آبی «خورعبدالله» میان عراق و کویت غرق شده است.

این شبکه گزارش داده چهار نفر از خدمه این کشتی نجات داده شده‌اند، اما از سرنوشت دیگر سرنشین‌های آن خبری در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، گارد ساحلی عراق در حال جستجو برای یافتن سایر سرنشین‌های این کشتی است. برخی منابع تعداد سرنشین‌ها را ۹ و برخی دیگر ۸ نفر اعلام کرده‌اند.

اطلاعات ثبت‌شده در «مارین ترافیک» که یک وب‌سایت برای رصد حرکت و موقعیت کشتی‌ها است نشان می‌دهد «بهبهان» عصر پنجشنبه در نزدیکی کانال آبی خورعبدالله قرار داشته است.

اطلاعات دریافتی از سایت مارین‌ترافیک نشان می‌دهد کشتی بهبهان از خرمشهر حرکت کرده و قرار بوده در کویت پهلو بگیرد. منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی ایرانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی