Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:16:28 GMT

بهترین خبر ممکن برای بارسا در آستانه بازگشت لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۶۱۹

بهترین خبر ممکن برای بارسا در آستانه بازگشت لالیگا

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در شماره امروز خود مدعی شد که لیونل مسی از آمادگی خوبی برخوردار است و برای بازی این تیم در برابر مایورکا مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر مصدومیت لیونل مسی باعث یک نگرانی بزرگ برای هواداران بارسلونا شد. شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که فوق ستاره آرژانتینی از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده و حداقل ۱۰ روز به دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسلونا اما بعد از منتشر شدن این خبر به طور کلی آن را تکذیب کرد و حالا در همین رابطه نشریه کاتالانی اسپورت نیز در شماره امروز خود به طور کلی شایعات مربوط به مصدومیت لیونل مسی را تکذیب کرده و اذعان داشته که این بازیکن در آمادگی کامل به سر می برد.

 

اسپورت با تیتر " مسی در بهترین فرم" به آمادگی کامل فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اشاره کرده است. درگزارش روی جلد اسپورت در این باره آمده است: " این ستاره آرژانتینی برای ازسرگیری رقابت‌های لالیگا و دیدار بارسا مقابل مایورکا که روز شنبه و در تاریخ ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد، کاملاً آماده به نظر می رسد. مسی روز چهارشنبه تمرینات اختصاصی خود را پشت سر گذاشت و به نظر می رسد که امروز هم در قسمتی از تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد."

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس