Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت "ورزش آکس" ترکیه، باشگاه الغرافه قطر به سفیان فغولی بازیکن برجسته فوتبال الجزایری پیشنهاد داده است تا طی مذاکرات جدید خود با باشگاه گالاتاسرای ترکیه، این ستاره را به الغرافه بکشاند.

فغولی در فصل گذشته هم قرار بود به همراه گروهی از بازیکنان الجزایری به لیگ ستارگان بپیوندد که این اتفاق به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی ایوری کودجیا و آدلان کادورا به دلیل پاره شده رباط صلیبی شان نمی‌توانند فعلا الغرفه را همراهی کنند، بنابراین او می‌تواند گزینه خوبی برای پیوستن به این تیم قطری باشد.

فغولی قبلا هم مدنظر تیم النصر عربستان قرار گرفته بود که به دلیل قرارداد طولانی مدت خود با گالاتاسرای، نتوانست به پایتخت عربستان سفر کند.

بیشتر بخوانید: موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با از سرگیری لیگ قهرمانان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال الغرافه لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • حواشی دنیای فوتبال
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر