Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید سعید هاشمی نظری با اشاره به زمان یرگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای ‌پرستاران اظهار کرد: پیش‌تر قرار بود این آزمون سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این آزمون به تعویق افتاد که بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌ها و طبق تقویم آزمون‌های علوم پزشکی، این آزمون در تاریخ سوم مهرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز مهلت ثبت‌نام مجدد برای حضور در این آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نشده است، گفت: در صورت تعیین مهلت ثبت‌نام مجدد، اطلاع‌رسانی‌ها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

هاشمی نظری در خصوص اهداف برگزاری آزمون فوق تاکید کرد: مقرر شد برای فارغ التحصیلان سال ۹۶ به بعد و افرادی که پروانه صلاحیت دریافت نکرده‌ و یا در بازه تمدید پروانه هستند، به منظور تعیین و بررسی و تایید صلاحیت‌های علمی پرستاران، آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار شود تا در آینده نزدیک، افراد با داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای به معنای دارا بودن صلاحیت و مهارت‌های لازم علمی و بالینی بتوانند ایفای نقش کنند.

گفتنی است آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران با هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت پرستاری وزارت بهداشت و مرکز سنجش آموزش پزشکی و بوردهای منطقه‌ای در روز پنجشنبه سوم مهرماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

آزمون فوق با هدف تایید صلاحیت شاغلین حرفه پرستاری و گروه‌های مرتبط و همگام ساختن خدمات پرستاری کشور با استانداردها و معیارهای جهانی به عنوان جزئی از فرایند صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاران و گروه های مرتبط است.

فرایند صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاری از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است و این پروانه مدرکی است که صلاحیت فرد را برای انجام خدمات پرستاری نشان می‌دهد و از ورود افراد فاقد صلاحیت به حرفه پرستاری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

31 / 167 آزمون صلاحبت حرفه‌ای پرستاران مرکز سنجش آموزش پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون پرستاران مرکز سنجش آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون صلاحیت حرفه ای پروانه صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا