Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:01:30 GMT

پیش بینی وزش باد در خلیچ فارس و دریای عمان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۸۹۷۱

پیش بینی وزش باد در خلیچ فارس و دریای عمان

کیانوش عارفی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا توصیه کرد: در این مدت شناورهای سبک و صیادی از رفتن به مناطق یادشده خودداری کنند.
وی بیان داشت: همچنین در ساعت بعد ازظهر ( امروز جمعه) افزایش و رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود و وقوع رگبار باران و  رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد در این نواحی دور از انتظار نخواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: اوایل هفته پیش روی نیز با تغییر مسیر باد، افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی برروی دریای عمان و تنگه هرمز پیش بینی می‌شود.
وی گفت: از نظر دمایی نیز امروز جمعه و فردا شنبه ماندگاری هوای گرم در استان هرمزگان پیش بینی شده و هفته پیش روی باتوجه به افزایش رطوبت نسبی از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز اداره کل هواشناسی هرمزگان دریای عمان هرمزگان خلیج فارس تنگه هرمز پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز وجود دارد.

مجتبی حمزه نژاد با اشاره به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها توصیه کرد از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات خودداری شود.

بیشتر بخوانید: هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا می‌شود و بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲ متر می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت گیرد.

به لحاظ دمایی، دمای بیشینه امروز کاهش سه تا ۶ درجه‌ای خواهد داشت و از فردا جمعه دوباره در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان