Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@02:29:27 GMT

آغاز امتحانات نهایی از ۱۷ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۱۶۵

آغاز امتحانات نهایی از ۱۷ خرداد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تمامی امتحانات پایانی پایه دوازدهم نظری اعم از نهایی و غیرنهایی (داخلی) از فردا ۱۷ خرداد ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظری طبق برنامه اعلام شده و امتحانات داخلی پایه دوازدهم نظری نیز با تصویب شورای مدرسه تحت عنوان تکمیل فرآیند آموزش، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری امتحانات حضوری در شرایط کرونایی باید با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی انجام شود. وزیر آموزش و پرورش در این خصوص با بیان اینکه به همه مدارس ابلاغ کردیم باید حداکثر مراقبت را به عمل آورند به‌طوری که فاصله بین دانش‌ آموزان را رعایت کنند، از تراکم و اجتماع دانش‌ آموزان پیشگیری کرده و مجالی فراهم کنند که دانش‌ آموزان بتوانند با آرامش در آزمون خودشان شرکت کنند، گفت: تمام پایگاه‌های برگزاری آزمون موظف هستند ضدعفونی شده باشند؛ همچنین حوزه‌های امتحانی باید بعد از برگزاری آزمون‌ها هم مجددا ضدعفونی شوند. همچنین دانش آموزان با ماسک وارد می‌شوند و مدارس و پایگاه‌ها هم آمادگی دارند که اگر کسانی ماسک نداشته باشند، ‌ماسک لازم را برایشان تامین کنند و با رعایت حداکثر مراقبت‌های بهداشتی در امتحان شرکت کنند.

در ادامه به برخی اصول و پروتکل‌ های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و سایر همکلاسی‌ها در هنگام تردد به حوزه‌های امتحانی اشاره می‌شود که توجه به آن ضروری است:

۱- از حضور زود هنگام در محل حوزه امتحانی و توقف در حوزه بعد از پایان امتحان خودداری شود.

۲- در تمام مدت از ماسک و حتی‌المقدور از دستکش استفاده شود و بهتر است ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشند.

۳- از تجمع، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی‌ها در محیط حوزه و هنگام تردد در مسیرها خودداری شود.

۴- ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره (خودکار و...)، آب آشامیدنی، مواد خوراکی و... را به صورت شخصی تهیه کرده و با خود به جلسه امتحان برده و به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نشود.

۵- از دست زدن و نشستن بر روی صندلی امتحانی دیگران خودداری شود، به عبارتی تنها و مستقیماً بر روی صندلی که شماره داوطلبی دانش آموز روی آن نصب شده است، استفاده شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امتحانات نهایی امتحانات داخلی دانش آموزان ماسک دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: طرح مدرسه هنر با حضور دانش‌آموزان مدرسه محمد رسول الله (ص) و مدرسه ابتدایی فقیه در فرهنگ‌سرای خانواده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز شد.

محمد علی فرجی با بیان اینکه  این طرح با هدف دانش‌افزایی در موضوعات علمی، هنری و مهارتی و همچنین ارتقای شور و نشاط دانش‌آموزان آغاز شده افزود: بازدید و آشنایی دانش‌آموزان با هنر‌های سنتی قلم‌زنی، زری‌بافی، سفال و خوشنویسی با هدف احیا و پویایی این‌گونه مشاغل و ایجاد انگیزه برای یادگیری و کسب درآمد از این حرف سنتی از جمله بخش‌های اصلی این طرح است.

او گفت:  دانش‌آموزان با شرکت در طرح مدرسه هنر در کنار بازدید، تجربه کار با سفال به صورت دستی و با چرخ سفالگری و قلم‌زنی در سطح پایه را کسب می‌کنند.

رئیس سازمان، انجام آزمایش‌های علمی به سبک کیمیاگری و مشاهده واکنش‌های شیمیایی، بازی‌های آبی، نقشه گنج و بازی‌های فکری و هیجانی را بخش دیگری از این اردوی یک روزه است.

فرجی تصریح کرد: فرهنگ‌سرای خانواده در فضایی سنتی و دلنشین با ارائه طرح‌های آموزشی و تفریحی متنوع، آماده میزبانی از گروه‌های دانش‌آموزی به صورت اردو‌های یک روزه و همچنین جشن‌های دانش‌آموزی در روز‌های پایانی سال تحصیلی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!