Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:47:52 GMT

راديو مشغله ام است نه شغلم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۲۰۴

راديو مشغله ام است نه شغلم

خبرگزاری آریا- گوینده با سابقه رادیو گفت: به رادیو به عنوان مشغله نگاه و با آن زندگی می‌کنم.
به گزارش خبرگزاری آریا، بهروز رضوی درباره اعطای نشان درجه یک هنری به او خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال و سپاسگزارم که این اتفاق افتاد. حس کردم بالاخره کار ما دیده و به ما توجه شد و از این مسئله خوشحال شدم.
وی درباره رسانه مورد علاقه اش گفت: من از کودکی با رادیو انس داشتم و هنوز هم رادیو حالم را خوب می‌کند، رادیو برای من مشغله است و به عنوان شغل به آن نگاه نمی‌کنم، رادیو به لحظه به لحظه زندگی من منگنه شده و در خواب و بیداری و هنگام غذا خوردن به رادیو فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقای رضوی ادامه داد: هنوز هم به دنبال ارتقای کار خودم و میان کتب مختلف به دنبال تلفظ صحیح واژه‌ها هستم به نظرم ما باید خود را به روز کنیم تا حرف تازه‌ای برای مخاطبان داشته باشیم.
این گوینده پیشکسوت درباره گویندگان جدید و سطح سواد و کارشان افزود: هیچ چیز مثل سابق نیست البته در بین گویندگان جوان استعداد‌هایی وجود دارند که باید روی خود کار کنند و سطح دانش شان را ارتقا دهند.
آقای رضوی درباره بهترین خاطره دوران کاری خود گفت: من همیشه حالم خوب است، چون وقتی مردم را می‌بینم و به من ابراز محبت می‌کنند تمام غم‌ها را فراموش می‌کنم، من همیشه گفته ام که کاری را که دوست دارید انجام دهید همین سبب می‌شود احساس رضایت از زندگی داشته باشید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، بهروز رضوی گوینده پیشکسوت رادیو در هفته‌ای که گذشت نشان درجه یک هنری معادل دکترای افتخاری را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رادیو مشغله شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ندرت نوروزی گفت: رادیو کیش بین مخاطبان رادیو پر شنونده‌ترین‌ها در کشور است.

وی با اشاره به ۸۴ ساله شدن رادیو در کشور، گفت: رادیو بواسطه رسانه گرم بودنش مخاطبان و همراهان خاص خود را دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • روزی برای رادیو
  • «من و فرزندم»، از رادیو تهران
  • ببینید | تاثیر رادیو در افزایش مخاطبان صداوسیما
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • چهارم اردیبهشت روز رادیو
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند