Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و‌ فضای سبز شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون فعالیت‌های فراوانی در راستای زیبا سازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر ایلام صورت گرفت.

او ادامه داد: جمع آوری وسایل ورزشی فرسوده از سطح بوستان ملت ، رنگ آمیزی جداول پارک محله‌ای ظفر پائینتر از میدان دادگستری ، جدول گذاری اطراف مجموعه بازی کودکان بوستان لاله جهت کف سازی و استاندارد نمودن آن و کاشت گل‌های فصلی در پنج راه جهاد از جمله این اقدامات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطرح کرد: زیبا سازی بوستان مدافعان سلامت در بلوار شهید بهشتی، ترمیم آبنمای بوستان حاشیه بلوار شهید بهشتی، عایق بندی و رنگ آمیزی آن، رنگ‌آمیزی و زیبا سازی اتاق نگهبانی و تابلوی بوستان شقایق ، خاکریزی بوستان همسایگی جنب مدرسه فرزانگان در بلوار امام علی علیه السلام به منظور ایجاد فضای سبز و همچنین کاشت گل اختر در سطح شهر ایلام نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بدین منظور بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز بهسازی و نوسازی وسایل ورزشی زیباسازی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)