Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:19:16 GMT

ویدئوی کمپین تبلیغاتی ترامپ در توئیتر حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۳۰۱

ویدئوی کمپین تبلیغاتی ترامپ در توئیتر حذف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، توئیتر  ویدئویی که کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ برای جرج فلوید ساخته را به دلیل  شکایت مربوط به قوانین کپی رایت غیر فعال کرد.

هفته قبل جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی به دلیل خشونت نیروهای پلیس کشته شد. این امر به موجی از اعتراضات در آمریکا و سراسر جهان منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو کلیپ کوتاهی مجموعه ای از تصاویر و ویدئوهای تظاهرات افراد و نمونه هایی از خشونت ها پس از مرگ فلوید است که سخنان ترامپ در پس زمینه آن شنیده می شود.

توئیتر  اعلام کرد ویدئوی موجود در حساب کاربری کمپین تبلیغاتی رییس جمهور قوانین کپی رایت را زیرپا گذاشته است. سخنگوی توئیتر در این باره می گوید: ما به شکایت های مربوط به قانون کپی رایت که از طرف صاحب اثر یا نمایندگان قانونی آنها برای ما ارسال شود، ترتیب اثر می دهیم.

این ویدئوی ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه ای، نخست در کانال یوتیوب دونالد ترامپ  و سپس در روز سوم ژوئن در توییتر منتشر شد.  البته این کلیپ هنوز در یوتیوب فعال است.

این در حالی است توئیتر در این اواخر ۲ پیام دونالد ترامپ درا ین شبکه اجتماعی را راستی آزمایی کرد. این امر واکنش رییس جمهور آمریکا را در پی داشت و حتی ترامپ دستور اجرایی درباره شبکه های اجتماعی صادر کرد که هدف آن کاهش مصونیت شرکت ها در برابر محتوایی است که کاربران به اشتراک می گذارند.

کد خبر 4941640 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر دونالد ترامپ ویدئو کلیپ ویروس کرونا فناوری نانو شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی نوآوری تحقیقات علمی موبایل توییتر تولید شرکت اسپیس ایکس فیس بوک گوگل ربات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # هالیوود سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!