Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:47:33 GMT

قدردانی اسپینوز از اقدامات فدراسیون کاراته ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۳۸۰

قدردانی اسپینوز از اقدامات فدراسیون کاراته ایران

رئیس فدراسیون جهانی کاراته از اقدامات فدراسیون ایران در روزهای فراگیری ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، انتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته با نگارش نامه‌ای از اقدامات فدراسیون کاراته ایران در زمان شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.  

اسپینوز در این نامه ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون کاراته کشورمان، به خاطر تلاش فدراسیون و قهرمانان کاراته در بحران شیوع ویروس کرونا و همچنین آغاز فعالیت کاتاروها با رعایت پروتکل بهداشتی، نوشت: «تلاش فدراسیون ایران در بحران شیوع کوید 19، بیماری که اکنون کل جهان را درگیر نموده، قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک در این شرایط هر اقدامی در راستای فعالیت کاراته‌کاها برای ما ارزشمند است.»

 

در ادامه این نامه همچنین آمده است: «در شرایط فعلی، یقینا آنچه اهمیت دارد تلاش فدراسیون‌ها برای فعالیت دوباره و بازگشت به تاتامی با اجرای پروتکل‌های بهداشتی با اولویت سلامت ورزشکاران است که به همین دلیل لازم می‌دانم از پیشرفت‌های مثبتی که در کاراته ایران در حال انجام است قدردانی کنم.»

 

در پایان رئیس فدراسیون جهانی با آرزوی موفقیت برای کاراته ایران نوشت: «امیدوارم اتفاق مثبتی (آغاز فعالیت کاتاروها) که در کاراته ایران در حال آغاز است با پیشرفت در همه کشورها زمینه ساز فعالیت دوباره همه خانواده کاراته در جهان باشد.«

 

چندی قبل طباطبایی با ارسال نامه‌ای به اسپینوز، فدراسیون جهانی را در جریان اقدامات فدراسیون کاراته در روزهای کرونایی، از جمله برگزاری مسابقات مجازی کاتا قرار داد.

 

فدراسیون کاراته نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور در جهت تحقق پویش «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» را با شرکت 1550 نفر در دو بخش آقایان و بانوان، در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کرد.

  کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته اقدامات فدراسیون فدراسیون کاراته فدراسیون جهانی رئیس فدراسیون کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود