Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پایتخت روسیه با اعلام اینکه اکثر محدودیت‌ها در مسکو در ماه جولای (اواسط تیرماه) لغو خواهند شد، پیش بینی کرد که این شهر احتمالاً یک سال دیگر، پس از بیماری همه گیر کرونا می‌تواند به وضعیت عادی زندگی بازگردد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "سرگئی سوبیانین"، شهردار پایتخت روسیه شب گذشته (پنج شنبه) در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که اکثر محدودیت‌های اعمال شده در مسکو برای جلوگیری از شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا، ممکن است با شروع ماه جولای (11 تیر ماه) لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «براساس روشی که ما برای خارج شدن رژیم شدید فعلی محدودیت‌ها در نظر گرفته‌ایم، هیچ مشکل خاصی با اجرای این برنامه اتفاق نخواهد افتاد. مانند تصمیمات قبلی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا: با به تدریج از این رژیم خارج می شویم، از هر مرحله به مرحله دیگر حرکت می کنیم و از هرگونه تغییر بزرگ و بدون در نظر گرفتن عواقب احتمای خودداری می کنیم. چنین روشی به ما تضمین خواهد داد که می توانیم به سمت جلو پیش برویم،  بدون اینکه خطر مجدد افزایش ابتلا به بیماری کووید-19 را افزایش دهیم.»

به گفته شهردار مسکو، باید به تدریج رستوران‌ها و صنعت گردشگری فعالیت خود را از سر بگیرند. ولی هنوز زود است از افتتاح مکان‌های ورزشی و مراکز برگزاری مراسم ازدواج صحبت کنیم.

 سوبیانین همچنین پیش بینی کرد که شهر مسکو احتمالاً یک سال دیگر، پس از بیماری همه گیر کرونا می‌تواند به وضعیت عادی زندگی بازگردد. وی همچنین یادآور شد که البته نیاز به پوشیدن ماسک در مکان‌های بسته و پرجمعیت تا زمان شروع واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا ضروری خواهد بود.

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه شب گذشته اعلام کرد که 57 بیمار مبتلا به عفونت کرونای دیگر در شهر مسکو جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب تعداد قربانیان این بیماری در این کلانشهر به 2 هزار و 800 نفر رسید.

بر  اساس آخرین اطلاعات، در مسکو بیش از 189 هزار مورد آلودگی به ویروس کرونا شناسایی، از این تعداد تقریباً 95 هزار نفر بهبود یافته‌اند.طبق آخرین آمار اعلام شده، در روسیه 441 هزار و 108 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده، 5 هزار و 384 بیمار درگذشته و 204 هزار و 623 نفر بهبود یافتند.

ادامه روند تثبیت وضعیت شیوع ویروس کرونا در روسیهتعداد قربانیان کرونا در روسیه از مرز 5 هزار نفر گذشتروند رو به رشد موارد بهبود مبتلایان به کرونا در روسیه

انتهای پیام/  

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" بیماری کووید-19 ویروس کرونا مسکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه بیماری کووید 19 ویروس کرونا مسکو اخبار روسیه بیماری کووید 19 ویروس کرونا مسکو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت نه سیاستمداران اوکراینی و نه سیاستمداران غربی حاضر به مذاکره جدی با مسکو نیستند و نشست آینده به میزبانی سوئیس درباره اوکراین را «مذاکرات غیرجدی» توصیف کرد.

وی که با شبکه «ای‌تی‌وی» بوستی گفت‌وگو می‌کرد، دراین‌باره گفت: ما کسی را نمی‌بینیم که با او گفت‌وگو کنیم. من به اظهارات رهبران اوکراین، ایالات متحده و اروپا، و طبقه سیاسی آنها توجه کنید. هیچ یک از آنها برای یک گفتگوی جدی آماده نیستند. آنها با برگزاری یک نشست در سوئیس، یک نمایش مذاکرات را بازی می کنند. چارچوب کپنهاگ به بن‌بست رسیده است.

لاوروف تأکید کرد که غرب تلاش می‌کند که غرب تلاش می کند «با تطمیع یا کلاهبردار، باج خواهی و دروغ» حداکثر تعداد کشورهای در حال توسعه و کشورهای جنوب جهانی را به «گردهمایی» در سوئیس بکشاند.

کشور سوئیس نشستی درباره اوکراین را در ۱۵ تا ۱۶ ژوئن در نزدیکی شهر لوسرن برگزار خواهد کرد. حدود ۱۶۰ کشور به این نشست دعوت شده اند، اما روسیه در آن شرکت نخواهد کرد. سرگئی گارمونین، سفیر روسیه در برن پیش از این به اسپوتنیک گفته بود که روسیه در این نشست که هدف از آن ارائه ضرب‌الاجل به مسکو است، در هیچ قالبی شرکت نخواهد کرد.

به گفته گارمونین «این نشست به یک کارزار روابط عمومی پر سر و صدا اما خالی تبدیل خواهد شد.» دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه نیز پیشتر گفته بود که روند مذاکره درباره اوکراین بدون مشارکت روسیه معنی ندارد.

مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کی یف ممنوعیتی را برای آنها در سطح قانون گذاری معرفی کرده است.

کد خبر 6097760

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است