Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:07:36 GMT

پروژه‌های نیمه‌تمام هیدج جان دوباره می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۴۵۶

پروژه‌های نیمه‌تمام هیدج جان دوباره می‌گیرد

ایسنا/زنجان شهردار هیدج گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت اجرایی شهرداری هیدج در سال‌جاری است.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال پیش‌رو را تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره عنوان کرد و گفت: شهرداری هیدج در کنار انجام وظایف ذاتی خود همچون آسفالت‌ریزی معابر، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری، حفظ و توسعه فضای سبز شهری، تکمیل پروژه‌های بازگشایی کمربندی شرقی شهر، تملک اراضی واقع در کمربندی غربی جهت بازگشایی بخش‌های باقی‌مانده از کمربندی غربی و در نهایت تکمیل رینگ دور شهر، اقدام در راستای یک طرفه کردن خیابان حکیم هیدجی با هدف رفع مشکل ترافیک شهر، توجه ویژه به زیباسازی، مبلمان شهری و پارک‌های محله‌ای در راستای افزایش شادابی و نشاط اجتماعی، ایجاد پیاده‌راه و جاده سلامت در چند نقطه از شهر، تکمیل پروژه‌ آرامستان جدید، تکمیل ساختمان آتش‌نشانی، ادامه احداث فرهنگ‌سرای شهر، تعیین تکلیف پروژه مجتمع شهروند، تعیین تکلیف تملک املاک باقی مانده در پروژه جابجایی مسجد جامع، اقدام در جهت احداث پارکینگ عمومی در مرکز شهر، تکمیل پارک حکیم هیدجی، توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله با جذب سرمایه‌گذار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی جوانان هیدجی در حوزه زمین و مسکن، ادامه داد: توجه ویژه به موضوع مدیریت زمین و برنامه‌ریزی و اقدام در کاهش قیمت زمین در شهر هیدج با اجرای سیاست تمرکززدایی، اصلاح طرح تفصیلی شهر با افزایش محدوده شهری و احداث واحدهای مسکونی با مشارکت بخش خصوصی در اولویت‌های کاری شهرداری در حوزه مسکن است.

شهردار هیدج با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه ذاتی شهرداری حفظ شادابی و سرزندگی شهر است، تصریح کرد: با وجود بحران جهانی کرونا، بسیاری از مباحث تحت تأثیر قرار گرفته است که از منظر اقتصاد یکی از مهم‌ترین مباحث به تأمین منابع مالی باز می‌گردد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی ناشی از این بحران، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته و این موضوع لزوم توجه به تأمین و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد، لذا مجموعه مدیریت شهری در این خصوص باید سیاست‌های جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های درآمدزا را در دستور کار خود داشته باشد.

حیدری با تأکید بر این‌که با وجود اتفاقات رخ داده باید برنامه مناسبی در صورت تداوم ویروس کرونا وجود داشته باشد، گفت: می‌توان با تشریک مساعی و تصمیمات مناسب، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کرده و بر اساس آن پیش رفت.

شهردار هیدج تاکید کرد: همه تلاش مدیریت شهری و تیم مستقر در شهرداری هیدج حفظ حیات و سرزندگی شهر به‌عنوان یک موجود زنده است و شهرداری در هر شرایطی در مسیر حفظ رفاه شهروندان حرکت می‌کند.

وی خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به مردم و کسب رضایت شهروندان را مهم‌ترین وظیفه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب جهش تولید نام‌گذاری شده است، به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات هستیم تا با یاری خداوند و همراهی و همکاری شهروندان بزرگوار و فهیم هیدج شهری آبادتر و توسعه یافته‌تر از همیشه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان پروژه های نیمه تمام مسكن تکمیل پروژه مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم