Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: شناور باری « بهبهان» متعلق به بخش خصوصی در آب‌های عراق غرق شد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مانا، نوراله اسعدی با اعلام خبر غرق شدن یک شناور باری اظهار داشت: یک شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته در  کانال آبی «خورعبدالله» میان عراق و کویت و در محدوده استحفاظی آبهای عراق غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد خدمه این شناور را هفت نفر عنوان کرد و افزود: چون این حادثه در محدودۀ عراق اتفاق افتاده هنوز جزئیات دقیق و متقن علت حادثه و تلفات احتمالی انسانی به ما گزارش نشده و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: ما الان در حال رایزنی با کشور عراق هستیم تا یک گروه از کارشناسان دریایی را به محل حادثه اعزام کنیم.

وی افزود: جزئیات کامل این حادثه بعد از تکمیل اطلاعات به دست آمده متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

R1010113/P/S7,81/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر