Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:44:23 GMT

کاهش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۵۵۷

کاهش ۳۵ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی

جعفر شهامت روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است.

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، خروج  ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان،  نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶  درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰  درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد  و مازندران با چهار درصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از تردد ها هم مربوط به خودروها با پلاک های خراسان شمالی بوده است.

وی در باره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خردادماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی کشور واقع شده و سالانه میلیون ها مسافر از جاده های آن گذر می کنند.  

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد تردد جاده ای خراسان شمالی جاده ای خراسان شمالی گزارش شده دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان