Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدوم شدن ۲۲ نفر در سه حادثه ترافیکی طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار کرد: در یک فقره تصادف پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۵ خرداد در محل پارک لاله به سمت پل چمران شش نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار کد اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان این حادثه که پنج مرد و یک زن بودند را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان انحراف پراید در اتوبان امام خمینی ورودی خیابان امام رضا (ع) را دیگر حادثه ترافیکی ۲۴ ساعت اخیر اعلام کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۰:۰۰ پنجشنبه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد و دو کد اورژانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه نیز هشت مصدوم شامل چهار زن و چهار کودک داشت که به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

عابدی واژگونی سمند در کیلومتر دو جاده کوهپایه به اصفهان را سومین حادثه ترافیکی اصفهان دانست و گفت: این حادثه ساعت ۸:۳۱ دقیقه امروز به اورژانس اصفهان اعلام و دو کد اورژانس، یک کد هلال احمر و یک واحد امداد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه هشت مصدوم شامل سه زن، یک کودک و چهار مرد داشت، اضافه کرد: چهار مصدوم این حادثه با استفاده از امدادهوایی به بیمارستان الزهرا منتقل شدند و چهار مصدوم دیگر نیز به بیمارستان فارابی منتقل شده‌اند.

کد خبر 427111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی اورژانس ۱۱۵ اصفهان امداد هوایی اصفهان مصدومان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز