Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام توئیتر سفارت سوئیس در تهران آمده است: سوئیس از حرکت انسان‌دوستانه ایران و ایالات متحده استقبال می‌کند و به ‌عنوان بخشی از نقش خود در مساعی جمیله، آماده حمایت و تسهیل اقدامات اعتمادسازی فراتر بین دو کشور است.

پیش از انتشار این پیام وزارت خارجه سوئیس با صدور بیانیه ای نقش خود را در آزادی متقابل زندانیان ایران و آمریکا تائید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت swissinfo نیز با انتشار گزارشی در این رابطه از تشکر آمریکا و ایران به دلیل اقدامات این کشور در آزادی زندانیان خبر داد.

به نوشته رسانه‌های سوئیسی، آزادی «مجید طاهری» از آمریکا و «مایکل وایت» از ایران، با اقدامات این کشور اروپایی میسر شده است.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه ۱۵ خرداد در واکنش به آزادی مایکل وایت، عضو پیشین نیروی دریایی آمریکا، از آنچه که «اقدام سازنده ایران» خوانده ابراز خشنودی کرده و گفته بود، کارهای بیشتری باقی مانده که باید انجام شود.

گزارش‌ها حاکی است که مایکل وایت، شهروند آمریکایی که بیش از دو سال پیش در ایران بازداشت شد، روز پنجشنبه با یک هواپیمای سوئیسی ایران را ترک کرد. مایکل وایت در حالی از ایران خارج شده است که خبر آزادی مجید طاهری پزشک ساکن فلوریدا نیز مننتشر شده بود.

لحظاتی پس از انتشار خبر آزادی مایکل وایت دونالد ترامپ از تلاش‌های سوئیس در این رابطه قدردانی کرد.

کد خبر 4941676 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوئیس ایران ایالات متحده آمریکا مبادله زندانیان با آمریکا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی روسیه جورج فلوید فلسطین افغانستان سوریه ونزوئلا نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم

خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی همچنان تصاویری را در تاریخ ثبت می‌کند که از روی آنها طرح‌های هنری و پوسترهای گرافیکی ساخته می‌شود. سرکوب آزادی و در بند کشیدن مجسمه مشهور و نماد آمریکا، بخش اصلی این طرح‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست