Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشگاه آماده شده و برخی نواقص کوچک آن، طی روزهای آینده برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکلی برای میزبانی مسابقات فوتبال در این ورزشگاه وجود ندارد و تیم ۹۰ ارومیه میزبان تیم های لیگ یک در این ورزشگاه خواهد بود.

وی بیان کرد: ورزشگاه تختی فاقد برخی امکانات از جمله نورافکن است و نمی‌تواند میزبان بازی‌های باقی‌مانده تیم ۹۰ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: فردا، شنبه مکاتبه‌های لازم را در این خصوص با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال انجام می‌دهیم.

نیرویار مهم‌ترین نواقص باقی‌مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه را محوطه و سکوهای طبقه دوم عنوان کرد و گفت: این ایرادها طی روزهای آینده با تاکید استاندار آذربایجان‌غربی و پیگیری اداره‌کل ورزش و جوانان رفع می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیشتر فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه خبر داده بود.

۹۰ تنها نماینده ارومیه در لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی نود ارومیه آذربایجان غربی نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه