Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:52:21 GMT

جوین از وضعیت سفید کرونا خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۹۷۹۹

جوین از وضعیت سفید کرونا خارج شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار جوین گفت: این شهرستان طی هفته‌های گذشته به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار داشت اما بی‌تفاوتی و کاهش حساسیت شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب شده وضعیت کرونا در جوین نگران کننده شود و احتمال دارد به وضعیت قرمز بازگردد.

حسین جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان جوین طی یک ماهه گذشته به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار داشت که علاوه بر اقامه نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی محدودیت‌های دیگر نیز برداشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای اخیر عدم رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی باعث شده وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان در وضعیت زرد قرار بگیرد. در صورتی که همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان کمتر رعایت شود امکان بازگشت به وضعیت قرمز در جوین  وجود دارد.

فرماندار جوین افزود: به شهروندان توصیه می‌شود همچون سه ماه گذشته با رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند از حضور در اجتماعات و مکان‌های پر ازدحام دوری نمایند تا شرایط به لحاظ بیمای کرونا وخیم نشود.

وی گفت: با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسان کمیته‌های ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا به طور مرتب از مکان‌های زیر مجموعه خود بازدید و مراتب را به ستاد پیشگیری شهرستان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كرونا شهرستان جوین پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار