Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کارشناسان و محققان در تازه‌ترین آمار در گزارش های ماهانه در آوریل ۲۰۲۰ فهرستی از ۲۰ کشور جهان را که دارای بیشترین تعداد کاربران فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند، منتشر کرده اند که نشان می دهد این شبکه اجتماعی در کدام کشورها بیشترین مخاطب و طرفدار را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر فهرستی از کشورهای جهان را که میزبان بیشترین تعداد کاربران فعال در اینستاگرام هستند را مشاهده می کنید:

ایالات متحده آمریکا:  ۱۲۰ میلیون کاربر هند:  ۸۸ میلیون کاربر برزیل:  ۸۲ میلیون کاربر اندونزی:  ۶۴ میلیون کاربر روسیه:  ۴۶ میلیون کاربر ترکیه:  ۳۹ میلیون کاربر ژاپن:  ۳۱ میلیون کاربر مکزیک:  ۲۶ میلیون کاربر انگلستان:  ۲۵ میلیون کاربر آلمان:  ۲۲ میلیون کاربر ایتالیا :  ۲۱ میلیون کاربر فرانسه:  ۱۹ میلیون کاربر آرژانتین:  ۱۸ میلیون کاربر اسپانیا : ۱۷ میلیون کاربر کانادا:  ۱۳ میلیون کاربر کره جنوبی:  ۱۳ میلیون کاربر عربستان سعودی:  ۱۳ میلیون کاربر تایلند:  ۱۳ میلیون کاربر کلمبیا:  ۱۲ میلیون کاربر مالزی:  ۱۲ میلیون کاربر

در این نمودار می توان دریافت که ایالات متحده آمریکا، هند و برزیل به تردید در جایگاه های نخست تا سوم فهرست ۲۰ کشور جهان که کاربران آنها بیشترین استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارند، قرار گرفته‌اند.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی هم اکنون میزبان بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر فعال در ماه است که از قابلیت و امکانات مختلف آن روزانه استفاده می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برزیل فضای مجازی اینستاگرام شبکه های اجتماعی ایالات متحد آمریکا ۱۳ میلیون کاربر شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود