Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مالک باشگاه تراکتور در امور بازیکنان خارجی این تیم گفت: وکلای پرتغالی ما از رایی که برای آنتونی استوکس صادر شده، شوکه هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهداد بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشکلات بازگشت بازیکنان خارجی تراکتور تبریز به ایران گفت:

قبل از اینکه درباره آنها صحبت کنم بهتر است راجع به میملا بازیکن پرویی تیم و مربی دروازبان های رومانیایی خودمان صحبت کنم که به دلیل مشکلات پرواز به کشورهای خود در همین چند ماه قرنطینه مجبور شدند در تبریز بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مالک باشگاه تراکتور در امور بازیکنان خارجی افزود:

همین مشکلات که برای رفتن آنها به خارج از ایران داشتیم را برای بازیکنان خارجی خودمان نظیر حمزاوی برای بازگشت از الجزایر و بازیکن برزیلی خودمان هم داریم. اصلاً پروازی وجود ندارد که آنها به ایران بازگردند. الجزایر اجازه خروج نمی‌دهد. برزیل هم که به بحران رسیده و بازیکن تیم ما نمی‌تواند از ایالت خود خارج شود.

وی با تأیید صحبت‌های جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان مبنی بر ضرر کردن تیم‌هایی که هنوز بازیکن خارجی خود را در اختیار ندارند تاکید کرد:

تمام صحبت‌های ایشان صحیح بود. برای بازیکن خارجی، ارز خرج شده است. خصوصی و دولتی هم ندارد. پول این مملکت برایشان خرج شده و باید مسئولانی که چنین تصمیمی برای برگزاری بازی‌ها گرفته اند پاسخگو باشند. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تبعات تصمیم خود را هم بپذیرد. چرا شانه خالی می‌کنند و قبول ندارند که اشتباه می‌کنند.

بیات درباره عدم بازگشت اشکان دژاگه به ایران نیز یادآور شد:

او نیز مشکل پرواز دارد. اشکان با آقای زنوزی ارتباط داشته و من از همین طریق متوجه شدم که مشکل بازگشت به ایران را با توجه به نبود پرواز دارد. واقعاً چطور انتظار دارند بدون بازیکنان تاثیرگذارمان وارد مسابقات شویم. قطعاً سازمان لیگ باید پاسخمان را بدهد.

وی درباره روند لایحه دفاعی ارائه شده از سوی این باشگاه به دادگاه عالی ورزش بابت آنتونی استوکس تاکید کرد:

وقتی به وکلای پرتغالی جدید خودمان نشان دادیم که چگونه در این پرونده و در فیفا محکوم شدیم شوکه شدند. آنها مانده اند چطور «لودویک دلچات» وکیل سابق باشگاه تراکتور حاضر به ارائه مستندات درباره استوکس نشده است تا محکومیتی این‌چنین نصیبمان شود.

وی راجع به دلچات تصریح کرد:

از او در دادگاه داخلی سوئیس شکایت کردیم. باید پاسخگو باشد. نمی‌خواهم فعلاً اسمی جز اشتباه روی عملکرد او بگذارم اما باید همه چیز شفاف شود.

بیات راجع به رسیدگی به پرونده «لی اروین» تصریح کرد:

در حال آماده کردن لایحه دفاعی این بازیکن برای ارائه به دادگاه CAS هستیم. معتقدیم در این پرونده نیز می‌توانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم.

نماینده مالک باشگاه تراکتور تبریز راجع به محکومیت ۸۲۰ هزار دلاری این باشگاه در پرونده مربوط به شکایت «کوین کنستانت» تصریح کرد:

باید بپذیریم مقصر هستیم. در این پرونده دچار اشتباه شدیم و فیفا یکی از موارد مربوط به قرارداد با کنستانت را که به امضا با ایجنت رسیده بود قبول نکرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشکان دژاگه آنتونی استوکس آنتونی استوکس اشکان دژاگه بهداد بیات محمدرضا زنوزی بازیکنان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: در این نمایشگاه۸۰۰شرکت برتر صادراتی ایرانی حضور دارند و بیش از ۲۵۰۰ تاجر و بازرگان از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید به ایران آمدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مجید تکبیری در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران( ایران اکسپو2024) اظهارداشت: بدون شک نتایج این‌نمایشگاه ، تحولی را در عرصه  تجارت داخلی و خارجی کشور رقم خواهد زد.

وی افزود: این رویداد برای بازیگران اقتصادی خارجی یک جذابیت قابل توجه را در جهت توسعه همکار‌یهای اقتصادی با ایران فراهم می کند.

تکبیری تاکید کرد: با برگزاری رویداد ایران اکسپو که با حمایت همه جانبه دولت و همه بخش های مرتبط آغاز شد به دنیا ثابت کردیم که کشورمان تحریم پذیر نیست و بازار تجاری ایران برای کشورهای خارجی بسیار جذاب است. 

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت:ایران با تقویت روابط با کشورهای هدف و همسایگان خود و به کارگیری دیپلماسی چندجانبه و عضویت در سازمان همکاری شانگهای و بریکس، به‌دنبال مشارکت و همکاری در اقتصاد و تجارت جهانی است.

وی افزود: در این دوره نمایشگاه حدود 800شرکت برتر صادراتی ایرانی حضور دارند و بیش از 2500 تاجر و بازرگان از بیش از 100 کشور دنیا از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از رویکردهای مهم دولت سیزدهم ارتباط گسترده با کشورهای جهان است  که نخستین گام در توسعه روابط اقتصادی و تجاری، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و شناخت متقابل ظرفیت‌های کشورهای دیگر است اظهار کرد: رویدادهای مهمی نظیر ایران اکسپو ، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه های مختلف، زمینه‌های قابل توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می کند و به تناسب هر پیشرفت و خودکفایی،‌ یأس و ناامیدی در دل دشمنان ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: ایران از ظرفیت ها و دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف صنعت،‌ کشاورزی،‌ فناوری های نوین و سایر حوزه ها برخوردار است، بنابراین معرفی این توانمندی ها در رویدادهای ملی و ارزشمندی همچون ایران اکسپو بسیار مهم و فرصتی مغتنم محسوب می سود.

تکبیری اظهار کرد: قریب به 60 درصد تُجاری که سال گذشته در نمایشگاه حضور پیدا کردند، برای اولین بار بود که در ایران حاضر می‌شدند و دیدگاههای آنان نسبت به پتانسیل‌های تجاری ایران بعد از شرکت در دورِ اول نمایشگاه،تغییر کرد و از همین رو در این دوره با تعداد بیشتری برای حضور اعلام آمادگی کردند.

انتها پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی