Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال گفت: حذف از لیگ قهرمانان در صورت لغو لیگ داخلی در جلسه AFC مطرح نشده است اما با توجه به تجربه‌های قبلی نگرانی وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلسه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با فدراسیون‌های مختلف در منطقه شرق و غرب قاره برگزار شد و پیشنهادات مختلفی درباره نحوه و زمان از سرگیری دوباره لیگ قهرمانان آسیا به میان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین باره سهیل مهدی در پاسخ به این سوال که آیا کشورهایی که لیگ خود را لغو کنند از لیگ قهرمانان آسیا خارج می‌شوند، اظهار داشت:

چنین صحبتی در این نشست عنوان نشد. اما وقتی لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود، کشورهای رقیب به دنبال ایجاد فشارهایی از سوی رسانه‌های مرتبط با خود به تیم‌های دیگر و رقیب هستند. به نظر این موج رسانه‌ای است اما در چند وقت اخیر دیدیم و تجربه کردیم که این موج‌های رسانه‌ای در نهایت منجر به تصمیماتی شده که خوشایند فوتبال ما نبوده مثل از دست دادن میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به هرحال نگرانی وجود دارد.

سهیل مهدی افزود:

در این باره باید رسانه‌‌های داخلی باید بیشتر دقت کنند و بهتر کنترل شوند، تا فضای داخلی به گونه‌ای نشود که ما در قبال مسائل ورزشی ناتوان نشان داده شویم. توصیه می‌کنیم که رسانه‌ها در مصاحبه‌ها دقیق‌تر عمل کنند چون ما و رسانه‌هایمان دقیقا از سوی رسانه‌های جهان به خصوص در منطقه آسیا رصد می‌شویم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ در پاسخ به این سوال که فردا آخرین فرصت برای اصلاح اساسنامه است، آیا در این باره اساسنامه اصلاح شده، اظهار داشت:

واقعیت این است که درباره بحث اساسنامه افراد دیگر باید پاسخ دهند، تلاش‌های شبانه‌روزی دارد صورت می‌گیرد اما درباره عملکرد در این باره آن‌ها باید پاسخگو باشند و بنده در جایگاهی نیستم که در این باره پاسخ بدهم.

سهیل مهدی  در پاسخ به این سوال که اگر باشگاهی از حضور در لیگ فوتبال سرباز بزند، چه تنبیهی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت:

نماینده رسمی و رکن اصلی برگزاری مسابقات و مدیریت فوتبال، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است، هر گونه عدم همکاری در فضایی که توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مدیریت می‌شود و اگر باشگاهی غیررسمی فعالیت کنند در اختیار ارکان قضائی قرار خواهند گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ سهیل مهدی لیگ قهرمانان آسیا سهیل مهدی کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا برگزاری مسابقات مسابقات لیگ رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا