Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@04:36:18 GMT

پلمب ۶ خوابگاه مجردی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۲۲۶

پلمب ۶ خوابگاه مجردی در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ اردشیر نادری با بیان این مطلب اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح پاکسازی محله‌های میدان امام حسین(ع)، خیابان‌های شهرستانی و جهان فروز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضائی در خصوص بررسی مجدد خوابگاه‌های مجردی که در مرحله اول این طرح پلمب شده بودند بررسی شد.

وی افزود: در مرحله اول تعدادی از این خوابگاه‌ها پلمب شده بودند که قرار بود اکنون فک پلمب شوند و یک فرصت دو ماهه به آنها داده شده بود تا نسبت به رفع نواقص بهداشتی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این مرحله از طرح، ۶ باب خوابگاه مجردی که در مرحله اول پلمب شده بودند و به آنها فرصت داده شده بود تا نواقص خود را رفع کنند مجدداً پلمب شدند چراکه این خوابگاه‌ها دستورات لازم را انجام نداده بودند و مجدد این خوابگاه‌ها تبدیل به محلی برای پاتوق مجرمان و معتادان شده بود و همچنین نواقص بهداشتی رفع نشده بود.

وی گفت: باقی خوابگاه‌ها نسبت به رفع نواقص خود اقدامات لازم را انجام داده بودند و فضای مناسبی را برای اسکان مسافران و کارگران فراهم کرده بودند و همچنین نسبت به اخذ مجوزهای لازم قدم برداشته بودند.

سرهنگ نادری تصریح کرد: این طرح با هماهنگی نماینده اداره بهداشت شرق پایتخت و شهرداری منطقه ۱۳ تهران و با حضور مقام قضائی انجام شد.

وی در پایان گفت: این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده و پلیس پیشگیری پایتخت این طرح‌ها را در سایر محلات تهران در راستای آرامش و امنیت‌بخشی به محلات ادامه می‌دهد.

کد خبر 518176 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس