Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن‌نژاد گفت: از ساعت یک امروز رودهن به سمت آمل ممنوع و ساعت 4 یکطرفه از اب اسک به سمت تهران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت ترافیکی در جاده هراز گفت: با وود تعطیلات و آخر هفته تا روز گذشته شرایط عادی و روال بوده و ترافیک نداشتیم

وی با بیان اینکه جمعه پر ترافیکی در محورخواهیم داشت، بیان کرد: بخاطر تمام شدن تعطیلات ترافیک سنگین به سمت تهران را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده پلیس راه آمل تصریح کرد: از ساعت 13 امروز رودهن به سمت آمل ممنوع و ساعت 4 یکطرفه از اب اسک به سمت تهران خواهد بود.

وی ادامه داد: کامیون ها به غیر مواد سوختگی و فاسدشدنی تا ساعت 8 روز شنبه 17 خردادماه ممنوع خواهد بود.

فرمانده پلیس راه آمار تصادفات را در محور هراز رو به کاهش خواند و تاکید کرد: در 2 ماه نخست وضعیت خوبی نداشتیم و در استان امار تصادفات اول بودیم، سرعت ها و سهل انگاری باعث بسیاری از تصادفات شده بود، اما در ماه سوم تا امروز کاهش چشمگیری داشتیم ک امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شاهد کم شدن تصادفان و رعایت اصول ایمنی از مسافران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان