Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نوراله اسعدی افزود: برای بررسی دقیق علت و ابعاد حادثه، اقدامات لازم برای هماهنگی با طرف عراقی برای کسب اطلاعات و اعزام نیروهای امدادی و کارشناسان دریایی انجام شد.

وی گفت: شناور امداد و نجات ناجی ١٧ به محل حادثه با هماهنگی طرف عراقی اعزام شد و این شناور عملیات جست‌وجو و امداد را در محل حادثه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خوزستان افزود: حادثه غرق شدن شناور باری «بهبهان» در محدوده استحفاظی عراق در محل خور عبدالله روی داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر شناور ناجی١٧، یدک‌کش خلیج فارس به‌همراه کارشناسان دریایی متشکل از سرپرست معاونت دریایی و رئیس اداره ایمنی کانال، رئیس اداره دریایی و رئیس امداد و نجات دریایی به محل حادثه اعزام شدند تا ضمن بررسی این حادثه، گزارش دقیق‌تری درخصوص علت سانحه گزارش کنند.

اسعدی درخصوص میزان تلفات انسانی این حادثه نیز گفت: بر اساس اسناد خروج، این شناور ۷ خدمه داشته که حسب اطلاع واصله چهار نفر آنها توسط نیروهای عراقی نجات یافتند و یک نفر متاسفانه فوت شد و ۲ نفر که یکی از آنها تبعه هندی است، مفقود شده‌اند.

یک شناور باری به نام «بهبهان» که روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته ۱۵ خرداد در  کانال آبی «خورعبدالله» در محدوده آب‌های سرزمینی عراق غرق شد.

جزئیات وضعیت شناور باری "بهبهان" که در آب‌های عراق غرق شد |چهار نفر نجات یافتند کد خبر 518188 برچسب‌ها ایران و عراق استان خوزستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و عراق استان خوزستان حوادث ایران محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر