Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: حریق گسترده در مراتع روستای نیوشت از توابع بخش مرکزی ساوه مهار شد.

محمدرضا برزگر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  عصر روز گذشته بخشی از مراتع این روستا و منطقه کوهپایه ساوه دچار حریق شد که با تلاش اهالی روستا، نیروهای آتش نشانی و منابع طبیعی ساوه به طور کامل مهار و اطفاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت‌ این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اضافه کرد: بررسی لازم در مورد میزان خسارت‌ در این منطقه و همچنین دلیل بروز آتش‌سوزی انجام می‌شود.

دهیار روستای نیوشت نیز گفت: با تلاش افزون بر ۶۰ نفر از اهالی روستا به همراه اکیپ منابع طبیعی و آتش نشانی، آتش سوزی کوه های روستای نیوشت مهار شد.

صادق کاظمی فرد که علت وقوع حریق را روشن کردن آتش توسط یکی از چوپانان منطقه بیان کرد، افزود: پیش بینی می شود حدود ۱۰ هکتار از بهترین نقاط منابع طبیعی این منطقه در آتش سوخته باشد.

وی بیان کرد: در صورت مهار نشدن این حریق گسترده خطر سرایت آن به بخشی از باغات و مزارع و همچنین مراتع شهرستان زرندیه وجود داشت که خوشبختانه از بروز فاجعه گسترده تر جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اطفاي حريق مراتع ساوه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد