Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق خواسته مسئولان باشگاه بلژیکی، سفر بیرانوند به این کشور محدود به انجام تست‌های پزشکی نمی‌شود اما هنوز زمان حضور او در تیم جدیدش مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی چند روز اخیر در محافل فوتبالی ایران تست پزشکی بیرانوند در باشگاه آنتورپ بلژیک تبدیل به موضوعی داغ شده و گمانه زنی‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفته اما واقعیت این است که باشگاه بلژیکی خواهان حضور دروازه‌بان ایرانی در کنار سایر نفرات است و حضور بیرانوند محدود به انجام تست‌های پزشکی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه آنتورپ از دروازه‌بان پرسپولیس خواسته‌اند با توجه به آغاز تمرینات، روز چهارشنبه به اردوی این تیم اضافه شود و تست‌های پزشکی را هم پشت سر بگذارد. 

این درحالی است که سفر بیرانوند به بلژیک قطعی نیست و هنوز بلیتی برای این پرواز تهیه نشده است. ظاهرا در هفته پیش رو زمان حضور دروازه بان سرخپوشان به تیم جدیدش مشخص می شود.

تیم آنتورپ طبق برنامه باید روز اول آگوست (11مرداد) به مصاف کلاب بروژ در فینال جام حذفی بلژیک برود و به همین خاطر بیرانوند به احتمال زیاد در صورت سفر به بلژیک در اردوی این تیم ماندنی می‌شود.

با این حساب به نظر می‌رسد که تیم پرسپولیس ادامه مسابقات لیگ نوزدهم را با حضور رادوشوویچ پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است؛ در خصوص زمان سفر بیرانوند به بلژیک طی روزهای آینده تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس بلژیک پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین، به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

حمید طریفی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902626

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید