Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های مجازی این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: امامین این انقلاب ۴۱ سال جامعه ما را هدایت کردند و ما را به قله تحول رساندند، امروز قدرت های بزرگ از ایران اسلامی می‌ترسند و به دست و پا افتاده اند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خمینی (ره) امام تحول بود امام کاری کرد که مردم جامعه دگرگون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت : امام در گام اول خود را ساختند و در گام دوم جامعه را ساختند، نظام سیاسی، فکری و ذهنی مردم را دگرگون کردند از  ظلمت های تاریک به پندارهای روشن جامعه را هدایت کردند.

وی  اظهار داشت : امام خمینی نشان داد که می‌توانیم با اسلام توانمند، جامعه را مدیریت و اداره کنیم، این مرد تحول‌آفرین کاری کرد که در تمامی حوزه‌ها بتوانیم تحول بیافرینیم.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: ایشان در بیانات خود می فرمودند که اگر می خواهید در جامعه ای تحول ایجاد کنید در قدم اول باید از خود شروع کنید، ایشان عقل و خرد را گستراند، نگاه مردم را عوض کرد که این تحول باعث شد که میدان های مختلف را فتح کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه امام این هنر را داشت که ما را به تفکر و فکر کردن وا دارد افزود: ایشان سیاهی های نظام طاغوت را برشمرد و مزایای نظام اسلامی را بیان کرد که منجر به تغییر در ساختار جامعه شد.

وی گفت: مشی و مرام رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تحول آفرین است، ایشان نیز هر کجا قدم گذاشتند جامعه دینی را به سمت قله هدایت کرد، رهبر در ادامه امام راحل جامعه را مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم و حتی در حوزه های مختلف خدمات مختلف به دنیا صادر می کنیم.

یعقوبی با بیان اینکه شاخ دشمن شکسته شده است گفت: حکومت نظام سلطه شکسته شده است سردمداران آمریکا به دنبال پناهگاه هستند.

برچسب‌ها بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی بجنورد ستاد اقامه نماز کشور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور