Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانیان،مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اظهار کرد: قبوض برق آن دسته از کشاورزان قمی که روزانه چهار ساعت چاه آب خود را خاموش کنند در قالب طرح تشویقی شرکت توانیر، رایگان می‌شود.

 او با بیان این که این طرح  از دیروز آغاز شده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد،گفت: کشاورزان متقاضی می‌توانند با ارسال شماره پرونده برق از روی فیش برق، به شماره ۵۰۰۰۵۹۵۹۰۱۷ نام نویسی کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم اضافه کرد: در این طرح کشاورزان باید چاه برق خود را در ساعات اوج مصرف برق یعنی بین ساعت ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند.

سلیمانیان با اشاره به این که نام نویسی تا پایان خردادماه ادامه دارد، گفت: تاکنون ۴۰۰ کشاورز برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد:پارسال سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش از محل خاموشی چاه‌های آب کشاورزی در قبوض کشاورزان اعمال شد.

سلیمانیان  در ادامه  با اشاره به راه‌اندازی سامانه قطع برق از راه دور ویژه چاه‌های آب کشاورزی، گفت: تا پایان خردادماه همه چاه‌های کشاورزی قم به این سامانه مجهز می‌شوند تا امکان قطع برق چاه‌های آب در ساعت‌های اوج مصرف برق از طریق شرکت برق ممکن شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی شرکت توزیع برق مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی با تشریح وضعیت آبی شهرستان در سال جاری گفت: مطابق پیش بینی‌ها و گزارشات واصله امسال نیز تنش آبی خواهیم داشت و باید در این خصوص تدابیر لازم اتخاد شود و شایسته است شهروندان و کشاورزان در صرفه جویی و مدیریت مصرف بهیته آب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ابوالفضل غنی زاده با بیان اینکه ۲۰۸ هزار کیلومتر مربع مساحت شهرستان اهر است، افزود: یک چهارم مساحت شهرستان، ذخایر معدنی بوده و تعداد ۲۸ مورد پهنه معدنی ثبت شده که در مرحله اکتشاف و بهره برداری هستند و در صورت فعال شدن این معادن، به شدت ناترازی آب خواهیم داشت که باید از الان برای آن چاره اندیشید.

وی با بیان اینکه که در سطح جهانی ارزش افزوده‌ای که از آب برداشت می‌شود ۴ دلار است، گفت: این موضوع در ایران زیر ۷۵ سنت است و باید در این خصوص راهکار‌های مناسبی در تغییر الگوی کشت و سوق دادن کشاورزان برای تولید با ارزش افزوده و بهره وری بالا ارائه گردد.

غنی زاده همچنین عنوان کرد: متأسفانه شاهد بودیم که باغداران، سیب‌هایی که در سردخانه انبار کرده بودند را به عنوان سیب بادریز فروختند که جهاد کشاورزی باید نسبت به این موضوع ورود کند تا امسال شاهد ورود خسارت به باغداران نباشیم.

رئیس شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان اهر با اشاره به تغییرات آب و هوایی و ترسیم وضعیت آبی منطقه گفت: تغییر الگوی کشت و مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی، اصلی‌ترین راه حفاظت از منابع آبی خواهد بود که باید در این خصوص کشاورزان بصورت اقنایی و علمی توجیه شوند.

فرماندار اهر از دبیر و اعضای این شورا خواست تا همایشی با عنوان آب، محیط زیست و امنیت غذایی، بصورت سراسری در شهرستان برگزار شده و از ایده، طرح و مقالات علمی برتر ارائه شده به این همایش در راستای مدیریت مصرف آب استفاده شود.

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!