Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@00:39:39 GMT

قطر را به حال خود رها کنید/ این همه مکر آیا عایدی هم داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۰۹۲۷

قطر را به حال خود رها کنید/ این همه مکر آیا عایدی هم داشت

نخست‌وزیر پیشین قطر در سالگرد قطع روابط عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر گفت: «به آنان می‌گویم که آنچه می‌گویید درست است: راه‌حل در یکی از پایتخت‌های شماست؛ زیرا بحران از آنجا آغاز شد نه از دوحه».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «حمد بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر پیشین قطر در سالگرد قطع روابط عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر با دوحه تأکید کرد که راه‌حل این بحران، در دست ریاض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن جاسم در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به این کشورها گفت: «به آنان می‌گویم که آنچه می‌گویید درست است: راه‌حل در یکی از پایتخت‌های شماست؛ زیرا بحران از آنجا آغاز شد نه از دوحه».

وی در ادامه به این کشورها تأکید کرد: «هر کس که عقل را میزان قرار ندهد و با ملت خود با عدالت رفتار نکند، نمی‌تواند در رفتار با دیگران، بر خلاف این، عمل کند».

این دیپلمات قطری ادامه داد: «می‌خواهم کسانی را مخاطب قرار دهم که این محاصره را با نادانی و غرور آغاز کردند و به آنان بگویم: قطر را به حال خود رها کنید و از خود بپرسید که از سیاست‌های داخلی خارجی خود در قبال ملت‌های خود و منطقه، چه چیزی عایدتان شد؟».

بن جاسم همچنین از درایت و ثبات در برخورد با این مسئله از تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر قدردانی، ولی در عین حال ابراز تأسف کرد که این محاصره، باری بر دوش کسانی شده است که آن را بر قطر تحمیل کردند.

وی در پایان خطاب به این کشورها، این آیه شریفه از قرآن کریم را نقل کرد: « وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ» (مکر زشت و فکر بدکاری جز بر صاحبش احاطه نکند).

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بحرین قطر عربستان سعودی امارات مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز همچنین پس از ارایه گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلیل افزایش قیمت و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در نهایت نمایندگان با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.

رفع ایرادهای شورای نگهبان در  طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی دیگر مصوبه امروز نمایندگان خانه ملت بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه