Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:24:56 GMT

نمازجمعه در ۶ شهر خراسان جنوبی اقامه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۴۸۴

نمازجمعه در ۶ شهر خراسان جنوبی اقامه شد

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نمازجمعه امروز (۱۶ خرداد) در ۶ شهر استان که به عنوان منطقه سفید (کم‌خطر) بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام شده است، برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای حاجی‌آباد و زهان در شهرستان زیرکوه، شهرهای نهبندان و شوسف در شهرستان نهبندان و اسدیه و قهستان در شهرستان درمیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر هفته پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هر منطقه‌ای که سفید اعلام شود، نمازجمعه در آن شهر برگزار می‌شود و امیدواریم مناطق زرد (خطر متوسط) هرچه سریع‌تر به مناطق سفید تبدیل شوند.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی از نمازگزاران خواست ضمن رعایت فاصله اجتماعی، مهر و سجاده شخصی را برای رعایت بهتر موارد بهداشتی با خود به همراه داشته باشند.

وی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت برای برگزاری نمازجمعه ضروری است و این دستورالعمل‌های ارسالی در اختیار ائمه جمعه استان قرار گرفته است.

براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، شهرستان‌های کشور به مناطق سفید (کم خطر)، زرد (خطر متوسط) و قرمز (پرخطر) تقسیم‌بندی می‌شوند و این رنگ‌بندی با توجه به موارد بستری بیماران تنفسی در شهرستان‌ها متغیر است.

نمازجمعه از ۱۵ اسفند پارسال به دلیل شیوع کرونا در مرکز استان و شهرستان‌های خراسان جنوبی اقامه نشد و از ۲ هفته گذشته فقط در شهرستان‌های زیرکوه و نهبندان در چهار شهر برگزار شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و تا پیش از شیوع کرونا ۲۶ نقطه این استان محل برپایی نمازجمعه بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی ویروس کرونا خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد