Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان‌پور از شناسایی ۷۸۲ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب موارد جدید آمار مبتلایان استان به ۱۸ هزار و ۲۰۶ مورد رسید که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۶۹ مورد بهبود یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی احسان‌پور» ظهر امروز (جمعه 16 خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی و مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در خوزستان طی 24 ساعت گذشته تعداد 782 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه از این تعداد، 621 مورد با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و 161 بیمار نیز بستری شدند افزود: با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان استان از ابتدا تاکنون به 18 هزار و 206 نفر رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 692 بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون 16 هزار و 869 نفر از بیماران بهبود یافته و یا مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

 

احسان‌پور با بیان اینکه متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، 15 نفر از مبتلایان کووید 19 جان خود را از دست دادند عنوان کرد: از این تعداد پنج مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، هشت مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و 2 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان بوده و با احتساب این آمار، تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان به 645 نفر افزایش یافت.

 

وی یاد آور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در تجمعات جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری مورد تاکید جدی است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی احسان پور آمار مبتلایان به کرونا خوزستان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان