Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:31:46 GMT

جلسه هم اندیشی سازمان لیگ کاراته دوشنبه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۱۸۵۷

جلسه هم اندیشی سازمان لیگ کاراته دوشنبه برگزار می شود

جلسه هم اندیشی سازمان لیگ با نمایندگان تیم های حاضر در لیگ های کاراته آزاد و کنترلی روز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته جهت تعیین تکلیف وضعیت لیگ های کاراته کشور در نظر دارد جلسه ای را با سرپرستان و مربیان تیم های صعود کننده به مرحله پایانی لیگ برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه مذکور قرار است روز دوشنبه 19 خردادماه در ساعت 15 در محل دفتر سازمان لیگ در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران در دو بخش آقایان و بانوان کاراته آزاد و کنترلی برگزار شود.

در بخش کاراته کنترلی آقایان از نمایندگان تام الاختیار تیم های کاراته دانشگاه آزاد، پاس ناجا، رعد پدافند و آوای رزم و در بخش بانوان از نماینده تام الاختیار تیم های حاضر در سوپرلیگ بانوان و چهار تیم لیگ برتری صعود کننده به مرحله نیمه نهایی دعوت گردیده تا راس ساعت اعلام شده در سالن مسابقات حضور یابند. 

جلسه نمایندگان تام الاختیار تیم های حاضر در لیگ های کاراته آزاد آقایان و بانوان نیز ساعت 17 دوشنبه 19 خردادماه در محل سازمان لیگ برگزار می شود. 

بنا بر اعلام سازمان لیگ، با توجه به لزوم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از هر تیم تنها یک نماینده تام الاختیار(سرپرست یا سرمربی) در جلسه حاضر می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته سازمان لیگ جلسه هم انديشی تام الاختیار سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود