Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه، ۱۶ خرداد)  اعلام کرد: در پی غرق شدن لنج باری بهبهان در آب‌های خور عبدالله بندر ام‌القصر عراق، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره در تماس با مقام‌های ذیربط کشور عراق در خصوص وضعیت سرنشینان این لنج و علت غرق شدن آن گفت‌وگو و خواستار ارائه گزارش رسمی مقامات عراقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شناور باری بهبهان در آب‌های عراق غرق شد/ صدور مجوز برای اعزام شناور امدادی به عراق

در همین زمینه بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوا و برخورد موج‌ها به لنج باری، بار سرامیک آن به یک سمت کشتی رانده شده و همین مسئله موجب غرق شدن شناور شده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت و سرکنسولگری ایران در عراق، هماهنگی لازم را برای بازگرداندن ۴ نجات یافته این حادثه و انتقال جسد یک تبعه کشورمان که جان خود را در این حادثه از دست داده است، در اسرع وقت انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه وزارت خارجه بهبهان ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آقای رئیسی و رانیل ویکرماسینگه، رؤسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» است.

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ