Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:25:05 GMT

دست رد لورکوزن به پیشنهاد هنگفت رئال برای هاورتز

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۰۰۸

دست رد لورکوزن به پیشنهاد هنگفت رئال برای هاورتز

باشگاه بایر لوکوزن حاضر نشد تا پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال برای کای هاورتز را قبول کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی که هنوز نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده و تیم ها به دلیل شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، با لورکوزن برای جذب کای هاورتز پدیده 20 ساله آلمانی وارد مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال از ماه ها پیش به دنبال این انتقال بود و اگر کرونا شیوع پیدا نمی کرد، او می توانست اولین خرید قطعی تابستانی باشگاه مادریدی باشد.

 

 

 

امروز نشریه بیلد ادعا کرد که اولین پیشنهاد رئال برای هاورتز که 80 میلیون یورو بوده، توسط لورکوزن رد شده و آنها تقاضای 100 میلیون یورو کرده اند.

 

قرارداد هاورتز با لورکوزن تا 2022 اعتبار دارد و رئال قصد دارد این بازیکن را جذب کرده و یک سال به باشگاه آلمانی قرض بدهد. در واقع هدف سران رئال این است که هاورتز از تابستان 2021 به تیم اضافه شود.

او فصل جاری در 38 بازی برای لورکوزن توانسته 15 گل بزند و 8 پاس گل بدهد. هفته گذشته هاورتز توانست تبدیل به اولین بازیکن کمتر از 21 سال آلمان شود که توانسته 35 گل در بوندسلیگا به ثمر برساند.

رئال البته تنها تیم خواهان هاورتز نیست و بایرن مونیخ هم به دنبال اوست. هاورتز اخیرا گفته است که به گزینه ادامه فوتبالش در خارج از آلمان هم به صورت جدی فکر می کند.

 

 

بایرن مونیخ بایرلورکوزن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرلورکوزن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث