Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@08:23:55 GMT

مسی انفرادی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۲۰۷

باشگاه فوتبال بارسلونا در مورد آخرین وضعیت مصدومیت لیونل مسی بیانیه داد. ناطقان: مسی، کاپیتان آبی و اناری امروز در جلسه تمرینی تیمش به خاطر مصدومیت جزیی به صورت انفرادی تمرین کرد.

در این مورد البته باشگاه اسپانیایی بیانیه‌ای داد که در آن قید شد؛ مسی با مصدومیت جزیی چهارسر ران مواجه است. او در تمرین صبح امروز به صورت انفرادی تمرین کرد و 8 روز قبل از شروع مجدد مسابقات لالیگا، با انجام یکسری تمرینات برای کسب آمادگی تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این تمرین انفرادی،‌ کاهش خطر در مورد مصدومیتش بود. چرا که او باید تا چند روز دیگر در شرایطی قرارگیرد که تیم را در مسابقات همراهی کند.

در جلسه تمرینی امروز تنها بازیکنی که به صورت فردی تمرین کرد، مسی نبود. زیرا آنسو فاتی هم به خواسته مربی‌اش به صورت انفرادی تمرین کرد.

بیانیه باشگاه بارسلونا در شرایط انتشاریافت که رسانه های نزدیک به کاتالان‌ها احتمال داده بودند فوق ستاره آرژانتینی بارسا،‌ در نخستین بازی بعد از شروع مجدد بازی‌ها، غایب بزرگ تیمش باشد.

بارسلونا یک هفته دیگر با مایورکا در لالیگا دیدار می کند.
منبع: فارس برچسب ها: مسی ، انفرادی ، تمرین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسی انفرادی تمرین انفرادی تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی