Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:08:23 GMT

با جان و دل به تیم ملی فوتسال کمک می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۵۴۶

با جان و دل به تیم ملی فوتسال کمک می‌کنم

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم با جان و دل به تیم ملی کشورم کمک می‌کنم.

به گزارش قدس آنلاین، قدرت بهادری در خصوص برگزار شدن یا نشدن مرحله پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: از لحاظ فنی نظری هم داشته باشیم در آخر تصمیم با مسوولان فوتسال است اما چون پلی‌آف لیگ امسال برای ما به شکل بدی تمام شد، مخالف برگزاری آن هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من نحوه برگزاری پلی‌آف در لیگ ایران اشتباهاتی دارد و به طور حتم اگر اشکالات آن رفع شود، برگزاری آن کار خوبی است.

وی در مورد شرایط تیم فرش‌آرا برای شرکت در لیگ برتر سال آینده خاطرنشان کرد: مدیران فرش‌آرا هنوز از تصمیمات مسوولان فوتسال و اتفاقاتی که برای ما در آخرین دیدار رخ داد، ناراحت هستند اما امیدوارم با کمک مسوولین باشگاه و استان مشکلات تیم حل شود تا مشکلی از بابت حضور در لیگ سال آینده وجود نداشته باشد.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره احتمال لژیونر شدن خود در سال آینده،   تصریح کرد: در حال حاضر قراردادم با فرش‌آرا به پایان رسیده است و مشکلی بابت لژیونر شدن ندارم. با تیم فوتسال نفت وسط عراق قرارداد ۲ ماهه داخلی امضا کردم که با شیوع ویروس کرونا عراق لغو شد. لیگ آن‌ها ۲ ماهه به تمام می‌رسد و اگر شروع شود به احتمال زیاد به آنجا می‌روم.  

بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتسال درخصوص دوری از تیم ملی گفت: جام ملت‌های آسیا قرار بود که در اسفندماه سال گذشته برگزار شود اما به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و من در آن زمان شرایط حضور در تیم ملی را نداشتم. از تیم ملی خداخافظی نکردم. ۷ سال برای تیم ملی بازی کردم و هر زمان که دوباره کادر فنی من را دعوت کند با جان و دل به تیم ملی کشورم کمک می‌کنم.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرش آرا مشهد تیم ملی فوتسال ایران قدرت بهادری تیم ملی فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • (ویدیو) خلاصه فوتسال ایران ۶ - قرقیزستان ۱
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم