Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:34:05 GMT

نود و احتمال میزبانی از رقبا در تبریز !

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۷۵۳

نود و احتمال میزبانی از رقبا در تبریز !

شرایط نور ورزشگاه تختی ارومیه سبب شده تا میزبانی شاگردان بیاتلو در این استایوم گرفته شود.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به مسئولان فوتبال آذربایجان غربی و همینطور باشگاه نود ارومیه، میزبانی در ورزشگاه تختی را از این تیم سلب کرد و خواهان معرفی هر چه زودتر ورزشگاهی دیگر شد تا بتواند از مسابقات نود ارومیه در ماه های تیر و مرداد که قرار است مسابقات زیر نور برگزار شود، میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای حال این مشکل هنوز راه کاری از سوی مسئولان ورزش استان آذریایجان غربی و مدیرعامل نود ارومیه انجام نشده است ولی قرار است به زودی و طی روزهای آینده جلساتی در این رابطه برای معرفی ورزشگاه جایگزین برگزار شود.


نود ارومیه غیر از ورزشگاه تختی، ورزشگاه تازه تاسیس 15 هزار نفری باکری را نیز در اختیار دارد که البته مشکل بزرگ این ورزشگاه چمن مصنوعی آن است که از دیدگاه اهالی فوتبال شرایط خوبی برای برگزاری بازی های لیگ یک ندارد.


با این وصف اگر مسئولان ورزش استان آذریایجان غربی نتوانند در ارومیه برای انتخاب و معرفی ورزشگاه به جمع بندی برسند، شاید سفر به تبریز و برگزاری بازی های خانگی نود ارومیه در این شهر، یکی از گزینه های جدی روی میز برای اجابت خواسته حیدر بهاروند جهت برگزاری بازی ها با نور مناسب باشد.

 


استادیوم بنیان دیزل و همینطور استادیوم یادگار امام دو ورزشگاه با کیفیت تبریز به شمار می روند.

نود ارومیه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه دسته یک نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه بشنویم.  

مالک رحمتی امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

 وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است. سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح اختصاص یابد که با ۸۰۰۰ تن نیز مشکل‌شان حل می‌شود. 

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی امروز به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر